• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

می‌خواستیم به آغوش ملت بازگردند اما طفل را در آغوش عمویش به شهادت رساندند + فیلم

  • کد خبر : 44713
  • 26 فوریه 2024 - 11:29

نماینده دادستان در دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی از داستانی روایت کرد که در آن عوامل رجوی ناجوانمردانه طفلی را در بغل عمویش به شادت رساندند.

به گزارش فراق، فرقه تروریستی رجوی در یکی از جنایات خود حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن بهشتی‌نژاد، امام جمعه موقت اصفهان را به همراه برادرزاده خردسالش در مرداد ماه سال ۱۳۶۰ به شهادت رساند.

شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن بهشتی‌نژاد سال ۱۳۲۴ دراصفهان به دنیا آمد و پس از گذراندن دوره دبیرستان، وارد علوم اسلامی و طلبگی شد و دروس ابتدایی را نزد پدرخود مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی بهشتی‌نژاد و برخی از استادان اصفهان گذراند و سپس روانه قم شد.

شهید بهشتی نژاد در جریانات سیاسی پیش از انقلاب نقش پررنگی داشت و پس از پیروز انقلاب اسلامی و در سال ۱۳۵۹ با اصرار بعضی از علما و دوستانش به عنوان حاکم شرع در دادگاه انقلاب شیراز مشغول به فعالیت شد.

حجت الاسلام بهشتی نژاد همزمان با فعالیت در دادگاه شیراز، امام جمعه موقت اصفهان نیز بود و هنگامی که کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده بود در سوم مرداد ۱۳۶۰ شمسی مصادف با روز شهادت امام علی (ع)، در ۲۱ رمضان سال ۱۴۰۰ قمری در خانه‏‌ و به همراه برادرزاده سه ساله‌اش به‌دست منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

فرزند شهید بهشتی‌نژاد در توصیف شهادت پدرش می‌گوید: در روز ۲۱ ماه رمضان، روزی که حتی افرادی که مذهبی و اهل روضه هم نیستند به احترام امیرالمؤمنین (ع) حرمتی قائل هستند، منافقین این حرمت‌ها را رعایت نکردند؛ پدرم آن شب احیایی در مسجد برای مردم و احیایی برای اهل خانه گرفته بود، منافقین اول صبح که مردم خواب بودند را برای ترور انتخاب کردند و تحت عنوان اینکه نامه‌ای را از دادگاه شیراز آورده‌ایم درب خانه را زدند، پدرم با اینکه ۲ پاسدار داشت اما چون این‌طور گفتند خودش پشت در رفت و برادرزاده ایشان نیز به اسم سید حمید که ۲ سال و نیم سن داشت در حیاط کنار پدرم بود؛ طبق اعترافات، آن منافق اول بچه را مورد هدف قرار داد زیرا احتمال می‌داد پدرم مسلح باشد و قصد پرت کردن حواس پدرم را داشت. منافقین اعتراف کردند که برنامه‌ این بود که وارد خانه شوند و همه اعضا را بکشند، چون باور نمی‌کردند پدرم پشت در بیاید؛ در جلسه دادگاه وقتی از قاتل سؤال می‌کنند که چرا بچه را ترور کردی؟جواب داد: اگر این بچه هم بزرگ می‌شد مانند بقیه می‌شد و نمی‌خواستیم به کوچک و بزرگ آن‌ها رحم کنیم.

بعد از خرداد سال ۱۳۶۰ فرقه رجوی با جنایت‌های فراوان تضعیف روحیه مردم و از بین بردن شخصیت‌های پرنفوذ نظام را هدف خود قرار داد و در این مسیر دست به ترو‌های مختلفی زد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44713