• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

«علیسجا»ی زیبا ۱ ساله شد

  • کد خبر : 44084
  • 16 ژانویه 2024 - 10:59

فرزند ایرانی-آلبانیایی علی هاجری از نجات یافته‌های فرقه رجوی در آلبانی یک ساله شد و دوستانشان به این بهانه دور هم جمع شدند تا این مناسبت را به یادگار ثبت کنند.

به گزارش فراق، جرجی تاناسی، پژوهشگر و روزنامه‌نگار آلبانیایی با انتشار تصاویری از این جشن نوشت: «یک سال پیش به عنوان رحمت خدا برای مامان التیسا و بابا علی اومدی، عشقی که علی به تو داشت در روزهای دشوار او را یاری کرد. من و عمو داشامیر برای «علیسجا» عمر طولانی، سلامتی، شادکامی و آرزوی موفقیت داریم، این گل که از یک عشق بزرگ آلبانیایی-ایرانی زاده شده است. علی، اطمینان می دهم انجمن  نجات یافته ها محال ها را انجام می دهد…»

علی هاجری روز جمعه ۲۳ آذر ماه، در شرایطی خبر سرور انگیز به دنیا آمدن فرزند خود را شنید که متاسفانه به همراه چهار جداشده دیگر، در توطئه کثیف رجوی و بخش فاسد دولت آلبانی در بازداشت غیرقانونی به سر می‌برد.

شکفتن نوگل زیبای هاجری در شرایطی که یاس و ناامیدی بر آن ها غلبه کرده بود، نشانه ای از قدرت بی انتهای پرودگار بود و این وعده را نوید می‌داد که روزهای سخت زود می گذرند و حق همیشه بر باطل پیروز است.

به گزارش فراق، علی هاجری که نزدیک ۹ ماه در کمپ کراچ (زندان پلیس امنیت آلبانی) بازداشت بود پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های التیسا هاجری، همسرش و اعضای انجمن نجات در آلبانی روز جمعه ۵ خرداد آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

علی هاجری پس از ۲۸ سال اسارت در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۹۷ از فرقه رجوی اعلام جدایی کرد و چندی پیش نیز با تشکیل خانواده در آلبانی، زندگی جدیدی برای خود ساخت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44084