• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
رضا اسلامی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی

چرندیات رجوی در مورد نجات یافته‌ها، مصرف داخلی دارد

  • کد خبر : 44057
  • 13 ژانویه 2024 - 12:05

رضا اسلامی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی گفت: رجوی‌ها به جای حرف‌های چرت در مورد نجات یافته‌ها، یک قطره آزادی به اعضای خود بدهند تا بتوانند با خانواده خود تماس برقرار کنند، بعد همه چیز مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار فراق، رضا اسلامی در گفت و گو با برنامه نیمه پنهان انجمن نجات اظهار داشت: رجوی ها دشمن اصلی جدا شدگانی هستند که از سازمان مجاهدین جدا می‌شوند و افشاگری می کنند. رجوی ولکن ما نیست و هر چند مدت یک بار اطلاعیه ای علیه ما صادر می‌کند.

وی با اشاره به این که چرندیات رجوی فقط جنبه مصرف داخلی دارد تا بتواند چند صباحی افراد را در اسارتگاه «اشرف ۳» نگه دارد، افزود: تمامی مردم ایران از این گروه به دلیل کارنامه سیاهشان نفرت دارند.

اسلامی در ادامه تصریح کرد: باید به رجوی بگویم هر فردی که از اسارتگاه و تشکیلات آزاد می‌شود حق دارد که مسیر زندگی خود را انتخاب کند و به تو هیچ ربطی ندارد کجا رفته است، به جای این حرف ها یک قطره آزادی به اعضا بدهید تا بتوانند با خانواده خود تماس برقرار کنند، بعد همه چیز مشخص می‌شود. من خودم شاهد بودم در آن زمان که آمریکا حفاظت اشرف را داشت یک دریچه آزادی برای مدتی کوتاه باز شد، تعدادی از خانواده‌ها با فرزندان خود ملاقات کردند و عاطفه خانوادگی، آن ها را به سمت خانواده جذب کرد، رجوی وقتی دید که اوضاع وخیم است این دریچه را هم بست.

عضو انجمن نجات در آلبانی در پایان گفت: رجوی آن قدر از خانواده‌های اعضای خود وحشت دارد که به دروغ به افرادی که در تشکیلات رجوی هستند می‌گوید این‌ها خانواده شما نیستند و همه مزدور ایران هستند، این دجال به این شیوه افراد را مغزشویی می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44057