• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

تشکر و قدردانی جمعی از اعضای جدا‌شده و خانواده‌های اسیران فرقه رجوی از «فراق» / همیشه امید به آینده و ندای حقیقت را از شما دریافت کردیم

  • کد خبر : 44720
  • 26 فوریه 2024 - 14:09

جمعی از اعضای جدا شده و خانواده‌های اسیران فرقه رجوی طی نامه‌ای مراتب سپاس و قدردانی خود را از پایگاه خبری-تحلیلی فراق اعلام کردند.

به گزارش فراق، در متن این نامه آمده است:

ضمن آرزوی سلامتی و تحقق اهداف بزرگ مشترک، برخود لازم دانستیم به دلیل همکاری‌های انجام شده در طی سالیان گذشته از عملکرد سایت محبوب فراق تشکر و قدردانی نماییم.

در طی سال های بی خبری و فراق، همواره دستان یاریگری در کنار ما بودید و ما همیشه امید به آینده، روشنگری و ندای حقیقت را از شما دریافت کردیم.

همکاری با تیم شما باعث افتخار و امید ماست. همواره قدردانتان هستیم که به ما این فرصت و امکان را دادید در کنار شما دیده شویم، سخن بگوییم، به خاطر دردهایمان اشک بریزیم و با پیروزی ها بخندیم.

ما به دلیل وضعیت حساس خانواده‌ها و سرنوشت دردناکی که فرقه جانی رجوی برای ما رقم زده بود، در سایه بودیم، اما با شما امکانی یافتیم که بتوانیم آنچه برما رفته است را با دیگر خانواده ها و مردم ایران به اشتراک بگذاریم.

مسئولیت بزرگی برعهده شماست، روشنگری نسل جوان و حفظ فرهنگ غنی ایران و ایرانی، علیه فرقه خطرناک مجاهدین که بی وققه در این راه تلاش می کنید. شما در مسیر آگاهی‌رسانی و این چالش بزرگ در کنار ما بودید و امکانی نیز برای بازنشر خاطرات دردناک ایجاد کردید.

روشنگری ذی قیمت و همراهی شما طی این سال‌ها بزرگترین مشوق برای ادامه مسیر بوده است.

از مدیریت و تمامی مسئولان مربوطه، اعضا هیأت تحریریه و همه عوامل سایت وزین فراق که به طور مستمر تلاش می کنند، تشکر و قدردانی نموده و از خداوند منان برایتان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44720

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!