• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

مریم قجر هرزه؛ از علاقه به مشروب و لوازم آرایشی تا قوادی و هیتر برقی

  • کد خبر : 46107
  • 02 می 2024 - 8:52

مریم قجر عضدانلو زنیکه هرزه و دوره گرد، در طول سال‌ها حکمرانی بر فرقه‌ای پلید سرشت، همواره از هر عمل غیراخلاقی و رفتار حیوانی فروگذار نبوده است.

به گزارش فراق، مریم در حالی به عقد مسعود رجوی درآمد که به گفته مسعود خدابنده سرتیم حفاظت از وی، مریم قبل از ازدواج با مسعود از او حامله بود و برخی هم فهمیده بودند.

گفته شده حتی انتقال مریم به بیمارستان برای کورتاژ توسط برادرِ مسعود رجوی (صالح رجوی) انجام شده است. به این پلیدی ها اضافه کنید شراب خواری، خونخواری، عشوه‌گری برای سیاستمداران اروپایی و آمریکایی و بزرگتر از همه آن‌ها جرم کثیف جنسیِ قوادی که معنا و جایگاه بدی در همه جوامع دارد. قوادی یعنی واسطه‌گری بین دو یا چند نفر برای عمل زنا و یا لواط و فردی را که این عمل را انجام دهد قواد می‌نامند.

مریم رجوی در جایگاه یک قوادِ کثیف و در حالی که خود با عدم رعایت موازین شرعی از مهدی ابریشمچی گرفته و  به مسعود رجوی داده شده بود، دیگر زنان را تشویق می‌کرد تا لباس‌های خود را از تن بیرون کنند و در مقابل همسر غیر شرعی‌اش مسعود، عریان و لخت برقصند. او می‌گفت: «چرا شما خودتان را برای مسعود نمی‌کشید و با هم رقابت نمی‌کنید و از او نمی خواهید تا به شما اجازه بدهد به تنهایی وارد اتاق خواب او بشوید و با مسعود تنها و همبستر شوید؟»

با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق فرقه تروریستی رجوی، هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوار‌ها گذشته است و چه ظلم‌ها و تجاوز‌های جنسی‌ای بر این افراد روا کردند. هر چند خود این زنان در جذب به این فرقه نیز بی‌تقصیر نیستند، اما تجاوز، تعرض و آزار جنسی به این زنان با هر عقیده‌ای محکوم است و بی‌شک زنان عضو این سازمان، اولین قربانیان شعار‌های پوچ و پوشالی آن هستند.

حال مدتی هم هست که در تمام دیدارهای مریم رجوی با سیاستمداران خریداری شده، انواع سیستم‌های گرمایشی در پایین پای مریم رجوی گذاشته می‌شود و این موضوع بسیاری از اعضا را دچار تناقض کرده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده به فراق از منابع داخلی، برخی از اعضا در واکنشی طنز به این موضوع، بیماری‌های مقاربتی مریم رجوی را علت استفاده از این دستگاه‌ها عنوان می‌کنند و برخی دیگر نیز این مسئله را به جامعه بی طبقه توحیدی در فرقه رجوی ربط داده و نمایی از وجود تبعیض های آشکار در این فرقه سرکوبگر مطرح می‌کنند.

پوشش کنونی مریم رجوی با دامن و روسری نیز مصداقی بارز از سیمای منافقانه و پلیدی وی بوده و نشان دهنده این است که این زنیکه دوره گرد برای هر دیدگاه و عقیده‌ای چیزی برای عرضه کردن دارد!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46107