• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
برادر شهید ترور

تمام ایران خواهان‌ مجازات سرکردگان فرقه رجوی است

  • کد خبر : 43458
  • 20 دسامبر 2023 - 13:59

 برادر شهید حسن بیناباجی، گفت: مردم ایران در سراسر کشور شاهد جنایت‌های فرقه رجوی بودند و خانواده‌های زیادی از جنایت‌های آنان آسیب دیدند؛ به همین دلیل تمام ایران خواهان مجازات این جنایتکاران هستند.

به گزارش فراق، برادر شهید بیناباجی در حاشیه دومین دادگاه محاکمه سرکردگان فرقه رجوی اظهار کرد: خانواده‌های شهدای ترور بر مجازات سران فرقه رجوی تاکید دارند.

بیناباجی با اشاره به اینکه برادرم در سال ۱۳۴۰ در گناباد متولد شد و از فعالان انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: شهید بیناباجی در تظاهرات شرکت می‌کرد و فعالیت‌هایی گسترده‌ در این زمینه داشت.

وی با بیان اینکه شهید بیناباجی پس از انقلاب اسلامی به تدریس در مدرسه مشغول شد و سپس به سپاه پاسداران پیوست، اظهار کرد: اعضای فرقه رجوی، وی را در هجدهم آبان ۱۳۶۰ در مشهد به شهادت رساندند.

به گفته برادر شهید ترور، شهید بیناباجی بارها توسط فرقه تروریستی رجوی تهدید شد و دو بار از سوی آن‌ها مورد حمله قرار گرفت.

وی افزود: مزدوران رجوی یک بار تلاش کردند تا با تیغ موکت‌بری گردن برادرم را بزنند که فقط سرش آسیب دید؛ یک بار هم شبانه به برادرم حمله شد که باز هم او موفق شد جان خود را نجات دهد.

برادر شهید ترور با اشاره به تشکیل دادگاه برای رسیدگی به جنایت‌های فرقه رجوی، تاکید کرد: منافقین جنایتکارانی هستند که اکنون مورد حمایت کشورهای غربی قرار دارند؛ این جنایتکاران باید به اشد مجازات برسند؛ جنایت‌هایی که اعضای این فرقه تروریستی مرتکب شدند، ساده نبودند که بتوان از آن‌ها گذشت.

برادر شهید بیناباجی در پایان با اشاره به شمار قربانیان جنایت‌های فرقه رجوی، گفت: همه مردم ایران در سراسر کشور شاهد جنایت‌های فرقه رجوی بودند و خانواده‌های زیادی از جنایت‌های آنان آسیب دیدند؛ در واقع تمام ایران خواهان مجازات شدن این جنایتکاران هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43458

نوشته های مشابه

28آوریل
واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق
«تهران تا تیرانا» به چاپ سوم رسید

واگویه‌هایی از درون سازمان مجاهدین خلق

28آوریل
مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

مهدی مددی، از بازجوهای فرقه سرکوبگر رجوی