• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
تکمیلی از آلبانی

ورود به کمپ «اشرف ۳» با دستور پلیس امنیت آلبانی و رای دادگاه ویژه صورت گرفت

  • کد خبر : 40009
  • 20 ژوئن 2023 - 18:35

ورود به مقر «اشرف ۳» با دستور پلیس امنیت آلبانی(اسپاک) و رای دادگاه ویژه پس از گزارش‌های متعدد مبنی بر فعالیت‌های مشکوک در این محل صورت گرفت.

به گزارش فراق، در حکم این دادگاه ویژه آمده است: فعالیت هایی در مقر مانز انجام می شود که در واقع به امنیت ملی جمهوری آلبانی آسیب می رساند.

به نوشته رسانه های محلی، جامعه مجاهدین خلق امروز نه تنها با پلیس همکاری نکرد، بلکه برعکس از دستورات پلیس نیز سرپیچی نمود و این موضوع یک رسوایی و مغایر با قوانین آلبانی استدر گزارش رسانه های محلی آمده است: مجاهدین خلق تقریباً ۱۰ سال است که به دلایل بشردوستانه و بر اساس توافق نامه ای با دولت در آلبانی زندگی می کنند اما مفاد آن توافق نامه هرگز توسط مجاهدین خلق رعایت نشد و با نقض کامل مفاد قرارداد، در این مکان فعالیت های تروریستی و سیاسی انجام دادند.

به گزارش تلویزیون آلبانی رپورت، اخیراً داده‌ها نشان می‌دهد که فعالیت غیرقانونی مجاهدین خلق حتی خطرناک‌تر شده بود و همین امر تصمیم مقامات را برای بازرسی و کنترل این مقر به دنبال داشت. مجاهدین خلق نمی توانند در داخل کشور آلبانی کشوری بسازند و تا زمانی که در جمهوری آلبانی زندگی می کنند موظف به اطاعت از قوانین این جمهوری هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=40009

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!