• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
سید‌محمد یعقوبی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

خواهر خوبم در هر لحظه می‌توان چهره زندگی را عوض کرد

  • کد خبر : 38377
  • 28 فوریه 2023 - 22:52

سید محمد یعقوبی در پیامی به خواهر اسیر خود در فرقه رجوی نوشت: خواهر خوبم باور کن در هر لحظه می توان چهره زندگی را عوض کرد. من از قید و بندهای تو برای ماندن در مناسبات رجوی خبر دارم ولی همه این باورها دروغی بیش نیست و باید به فکر خودت باشی.

به گزارش فراق، در پیام برادر چشم انتظار هاجر یعقوبی از انجمن نجات مرکز مازندران آمده است:

هاجر جان سلام

من سید محمد هستم. خودت بهتر از من می دانی که هیچ اعتقادی به مسائل سیاسی نداشتی و به اجبار به سازمان مجاهدین خلق پیوستی. من برای دیدار با تو به اشرف و لیبرتی آمدم ولی با کارشکنی مسئولین مجاهدین خلق که مانند رجوی اعتقادی به خانواده و عواطف آن ندارند نتوانستم با تو دیدار داشته باشم .

وقتی با خانواده از تو حرف می زنیم به یاد خاطرات گذشته می افتیم و آرزو می کنیم که کاش اکنون در کنار ما بودی. ولی متاسفانه سرنوشت زندگی تو به گونه دیگری رقم خورد که خودت بهتر می دانی. راستی هیچ وقت از خودت سئوال کردی چرا اجازه یک دیدار و یا یک تماس تلفنی به تو نمی دهند؟ در این سال های به قول خودت مبارزه به چه چیزی دست پیدا کردی؟ باور کن همه این سال ها رجوی به شما دروغ گفته تا بتوانند از شما استقاده ابزاری نمایند.

خواهر خوبم باور کن در هر لحظه می توان چهره زندگی را عوض کرد. من از قید و بندهای تو برای ماندن در مناسبات رجوی خبر دارم ولی باور کن همه این باورها دروغی بیش نیست و باید به فکر خودت باشی. شما هم می‌توانی مانند سایر جدا شده ها از سازمان مجاهدین خلق جدا شوی و آن موقع در خواهی یافت که زندگی آن گونه که رجوی ها تعریف می کنند نیست. زندگی به واقع زیباست.

خواهر خوبم هاجر جان بدان تا آخر برای رهایی تو از سازمان مجاهدین فعالیت خواهم کرد و یقین دارم روزی تصمیم خواهی گرفت که از مناسبات رجوی جدا شوی .به امید روزی که شاهد رهایی تو باشم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38377

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی