• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
به بهانه نشخوار مریم رجوی در نشست مجازی با پارلمان نروژ

دنیای درحال افول قدرت این غلط کردن‌ها را از دست داده است

  • کد خبر : 38218
  • 16 فوریه 2023 - 11:52

مریم قجر عضدانلو تحریم‌ها علیه مردم ایران را ناکافی دانسته و از دشمنان میهن می‌خواهد، نیروهای نظامی ایران را برچینند و البته نمی‌داند که این دنیای درحال افول او قدرت این غلط کردن ها را ازدست داده است!

به گزارش فراق، رضا اکبری نسب با ارسال یادداشتی به فراق نوشت: مریم رجوی باز هم در یک نشست مجازی که در یکی از کشورهای دشمن مردم ایران تشکیل داده شد، شرکت کرد.

او از رسم مالوف سازمان استحاله یافته مجاهدین که انقلاب بهمن ۱۳۵۷ را قیام می نامند عدول کرد و از این حادثه به عنوان انقلابی که مردم ایران انجام داده و شاه را سرنگون نمودند، یاد کرد. صدالبته نام گذاری چیزی که از نظر آنها قیام بوده و حالا به انقلاب تغییر شکل داده، صرفا در مواجهه با سلطنت طلبان بوده که این روزها با تحرکات مسخره خود، خواب را از چشمان مجاهدین ربودند. بگذریم افرادی مثل من که در داخل کشور زندگی می کنیم، این تحرکات سلطنت طلبان را کشک فرض کرده و مانند مجاهدین این قدر ترسان از موقعیت خود نیستیم تا به موجب آن واکنش بی قواره در مورد این خیمه شب بازی های مسخره ربع پهلوی ها نشان دهیم.

مریم قجر عضدانلو مدعی گشته که مجاهدین خلق بالاترین سرمایه ملی و میهنی مردم ایران است و مرا در برابر این سئوالات قرار داده که این سرمایه ملی! چه جنایاتی برعلیه ملت ایران می‌توانست مرتکب شود که نشد؟

آیا کمک به دشمن متخاصم، دست زدن به شدیدترین ترورهای تاریخ ایران، جاسوسی همه جانبه برعلیه کشور، کشتار سربازان مدافع مرزهای ملی، اسیر کردن آنها و واداشتن تعداد قابل توجهی از این جمع به شرکت درحملات نظامی به ایران یا گسیل نمودن شان برای اقدامات تروریستی در داخل کشور، جلوگیری از رهایی آنان بعد ازخاتمه جنگ عراق با تهدید و دادن وعده وعیدهای دروغین، تعرض به ناموس زنان و دخترانی که فریب این گروه دجال را خورده و به عضویت تشکیلات جهنمی آن درآمدند، برقراری طلاق های اجباری و بی‌سرپرست گذاشتن صدها کودک معصوم و… که شمه ای از اقدامات جنایتکارانه باند رجوی است و در بیشتر موارد حکم نسل کشی را دارد، درمقوله  دفاع از منافع ملی جای دارند؟

مریم رجوی که دنیا را در محدوده نظامات اشغالگر و سلطه گر می بیند، از این دنیای جنایتکار خواسته که شایسته است که در همبستگی با قیام و قیام‌آفرینان در کنار ایران و مردم ایران بایستد و دراین راستا به تحریم ها که از نظر مریم بی اثر یا ناکافی است، بسنده نکرده و نیروهای نظامی ایران را برچیند و نمی داند که این دنیای درحال افول او قدرت این غلط کردن ها را ازدست داده است!

درکنار این استغاثه در برابر دنیای محبوب و مطلوبش، می گوید که: «بدون فدا و مجاهدت کاری از پیش نمی‌رود و جز خودمان کسی این کار را برایمان انجام نمی‌دهد»، که حرفی است متضاد با درخواست هایی که در بالا کرد و این تناقض گویی نشان می دهد که مریم قجر هم به قدر کافی بی‌شرم و هم به شدت دچار استیصال و روان پریشی شده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38218