• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

شکست توطئه فرقه رجوی برای اعضای «آسیلا» در آستانه گردهمایی «ویلپنت»

  • کد خبر : 35146
  • 16 جولای 2022 - 13:14

فرقه رجوی در آستانه گردهمایی خود (ویلپنت) در تیرانا به پلیس این کشور مراجعه و آنان را با ارائه اسناد جعلی متقاعد نمود که آسیلا و اعضای آن قصد اخلال در این برنامه را دارند اما خوشبختانه این نقشه شکست خورد.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات، نیروهای پلیس آلبانی صبح پنج شنبه ۲۳ تیر به دفتر انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی (آسیلا) و آپارتمان های محل اقامت اعضای آن مراجعه کرده و با ارائه حکم دادستانی برای بازرسی، شروع به تجسس نمودند.

در حکم شش صفحه ای بازرسی با امضای دادستان تیرانا که تمامی آدرس های مورد تجسس در آن قید شده بود، اتهاماتی کاملاً واهی و بی اساس مطرح شده که مشخص بود منشأ آن ها از کجاست. به دنبال این ماجرا پلیس تعدادی از اعضای آسیلا را انتخاب کرد و جهت ارائه توضیحات در خصوص فعالیت های انجمن به اداره پلیس برد که با حضور فوری وکلای آسیلا در مقر پلیس همگی به تدریج بعد از پاسخ به سؤالات آزاد شدند.

از منابع پلیس کسب خبر شد که فرقه رجوی در آستانه گردهمایی خود در تیرانا به پلیس ضد تروریسم مراجعه کرده و آنان را با ارائه اسناد جعلی متقاعد نموده که آسیلا و اعضای آن قصد اخلال در این برنامه و اقدامات تروریستی علیه آن ها را دارند و پلیس ضد تروریسم هم بر دادستان تیرانا فشار گذاشته بود تا حکم تجسس را امضا نماید.

در این جریان دادستان، حاضر به صدور حکم بازداشت کسی نشد و لذا پلیس تنها از اختیار خود برای احضار افراد به مقر پلیس جهت ارائه پاره ای توضیحات استفاده کرد و بدون این که نهایتاً اتهامی متوجه کسی شود همگی همان روز آزاد شدند.

مقامات پلیس و دادستانی از این گونه مزاحمت های فرقه رجوی به ستوه آمده و عصبانی هستند. همچنین از وحشت سازمان نسبت به چند جداشده خود که به شغل و زندگی عادی شان مشغول هستند، تعجب می کنند. آن ها می گویند که هر بار از بالاترین مقامات فشار می گذارند که توطئه تروریستی در کار است اما هر بار دستمان خالی تر از قبل است.

مسئولین آلبانیایی آسیلا نیز در این باره گفتند که چنین شرایطی را پیش بینی می کردند. واضح است که فرقه رجوی از سایه خودش هم وحشت دارد و اخیراً نیز افشاگری های جداشدگان خصوصاً آخرین موارد یعنی محمود دهقان و مصطفی بهشتی مطرح بود که ظاهراً ضربات مهلکی بر پیکر فرتوت فرقه رجوی زده و فضای مسأله داری داخلی را تشدید نموده است.

آنچه در آلبانی و تیرانا مشخص است این است که ابتکار عمل در دست آسیلا می باشد و فرقه رجوی همیشه یک گام عقب تر به واکنش های مذبوحانه با استفاده از عناصر فاسد دست می زند و همیشه هم بازنده میدان بوده و خواهد بود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35146

نوشته های مشابه