• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
دبیرکل بنیاد هابیلیان

مدعیان آزادی بیان نتوانستند دو روز نمایشگاه عکس را تحمل کنند

  • کد خبر : 34731
  • 11 ژوئن 2022 - 13:06

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: : با همه ادعاها و لاف زنی‌هایی که در بحث آزادی، آزادی بیان و دموکراسی در سوئد وجود دارد دو روز نتوانستند تحمل کنند که این جریان هم حرف خود را بزند.

به گزارش فراق، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره حمله به نمایشگاه این بنیاد مقابل دادگاه سوئد توسط منافقین کوردل اظهار کرد: ما در تقابل با به اصطلاح دادگاه سوئد که یک دادگاه کاملا سیاسی و یک طرفه علیه یک شهروند ایرانی به نام حمید نوری بوده این اقدام را انجام دادیم. دادگاهی که فقط از تروریست‌ها دعوت کرده تا حضور پیدا کنند و فقط حرف آن ها شنیده شود که طبیعتاً ما هم اقدام کردیم به جهت اینکه نمایشگاهی از جنایات منافقین و خیانت هایشان را آن‌جا به نمایش بگذاریم.

وی افزود: وقتی که بیش از ۹۰ جلسه دادگاه در سوئد برگزار شد و پلیس هم امنیت را برای آن ها به جهت اینکه بتوانند در کمال آرامش تمام وقت دادگاه را این افراد حضور داشته و بیرون دادگاه را اشغال کنند و به صورت یک طرفه اینجا شعارهایی علیه مردم ایران و کشور ایران دهند.

هاشمی نژاد ادامه داد: از آن طرف با همه ادعاها و لاف زنی‌هایی که در بحث آزادی، آزادی بیان و دموکراسی وجود دارد دو روز نتوانستند تحمل کنند که این جریان یک طرفه هم حرف خود را بزند و آن هم صرفا در قالب یک نمایشگاه که این طبیعی هم هست چرا که این تار عنکبوتی که این ها در سایه حمایت کشورهای غربی تنیدند با نسیمی فرو می ریزد و این پوسته‌ی ظاهری فرو خواهد ریخت و لذا به این شکل این‌ها برآشفته شدند و عده‌ای از اراذل و اوباش با چاقو و وحشی‌گری‌هایی که در دهه ۶۰ در کشورمان انجام می‌دادند به نمایش گذاشتند و «آثار» نمایشگاه را پاره کرده و حتی به خبرنگاری که در آنجا به جهت تصویربرداری آمده بود حمله کردند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: این در حالی است که شما می‌بینید و می‌دانید که در اوج شورش‌ها و زد‌ و خورد برخی کشورها خبرنگاران آزادانه وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهند اما اینجا در سوئد با حمله به خبرنگار و کتک زدن وی که کاملا مشخص است ترس از این دارند که صدایی از این طرف اگر بلند شود کاملا تار و پود این طرح هایی که با حمایت صهیونیست ها و لابی های این شکلی این دادگاه را ایجاد کردند برملا شود.

هاشمی‌نژاد گفت: به هر حال از آنجایی که خداوند متعال دشمنان را از احمق‌ها آفریده، این اقدام‌شان کاملا جواب معکوس داد و خوی وحشی گرایانه آن‌ها را نشان داد که به چه شکل است و یک نمایش در این جهت و در جلوی چشم مردم اروپا بود.

وی خاطر نشان کرد: ما طبق مجوزی که از قبل از دولت سوئد به جهت برپایی این نمایشگاه تهیه کرده بودیم و دولت سوئد کاملا از برپایی این نمایشگاه مطلع بوده و مجوز ما به جهت دو روز یعنی پنجشنبه و جمعه است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان یادآور شد: پلیس سوئد هم آنجا حضور داشته اما تقریبا اقدام خاصی برای اینکه تامین امنیت صورت گیرد وجود نداشته بلکه بعد از اینکه منافقین برنامه‌ی خود را انجام دادند به صورت سوری چند نفر را بازداشت کردند در حالی که آن‌ها چاقو به دست بوده و به خبرنگار حمله کردند اما معمولا در سابقه‌ی این نوع اقدامات منافقین این‌گونه بوده که پلیس به صورت سوری یک بازداشتی می کنند و بعد از چند ساعت آن ها را بدون هیچ تبعاتی آزاد می کنند.

هاشمی نژاد با اشاره به حمله مزدوران رجوی به خبرنگار شبکه پرس تی وی که برای تهیه گزارش از نمایشگاه بنیادهابیلیان آنجا بوده و زخمی شده است، گفت: خبرنگار یک فرد مشخص است و زمانی‌که میخواهد برای تهیه گزارش بیاید، مجوزهای لازم را از آن کشور اخذ می‌کند. بنابراین دولت سوئد موظف به تامین امنیت او بوده است.

وی گفت: باتوجه به سوابقی که وجود دارد و همه‌ی مدارک رسمی که اروپا و آمریکا دارند مبنی بر اینکه این سازمان منافقین، تروریستی است و اقدامات آن‌ها چه در خاک اروپا و چه در ایران و در کشور عراق و بسیاری از کشورهای دیگر هیچ پرونده سفیدی ندارند و روسیاه هستند، اما هیچ اقدامی هم هیچ‌گاه علیه این‌ها انجام نداده‌اند و از همه‌ی این‌ها مهمتر اینکه این ها در بیش از بیست سال قبل هم‌زمان به سفارت‌خانه ایران در یازده کشور اروپایی و استرالیا حمله کردند و هیچ تبعاتی برای آن ها نداشت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34731