• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
محمد رزاقی، جداشده قدیمی از فرقه رجوی:

حاضرم در هر دادگاهی علیه رجوی شرکت کنم /  سران فرقه با تمام وکلا و حامیانشان بیایند / شاهد عینی شکنجه ها در فرقه رجوی بودم

  • کد خبر : 33831
  • 29 مارس 2022 - 10:37

عضو قدیمی جدا شده از فرقه رجوی گفت: حاضرم در هر دادگاهی علیه فرقه رجوی شرکت کنم، بی صبرانه منتظر دادگاه هستم تا ثابت کنم در دادگاهی که رجوی تشکیل می داد چه کسانی شکنجه گر بودند.

به گزارش فراق، محمد رزاقی در گفت‌وگوی نوروزی با تلویزیون اینترنتی مردم. تی. وی اظهار داشت: حاضرم در هر دادگاهی شرکت کنم، سران فرقه با تمام وکلا و حامیانشان بیایند و من تنها به عنوان کسی که شاهد عینی زندان و شکنجه ها بوده ام، حضور پیدا می کنم.

محمد رزاقی خطاب به مریم رجوی گفت: مریم قجر، تو که دم از ایران فردای بدون اعدام می زنی پس چرا در خیابان های پاریس ما را تهدید به اعدام می کنی؟ چرا تروریست می فرستی ما را اعدام کنند؟ چرا سال ۱۳۷۴ حکم اعدام ما را صادر کردی؟
عضو سابق فرقه رجوی افزود: سران سازمان مجاهدین خلق را برای بار چندم به مناظره دعوت می کنم اگر فرقه رجوی ادعا دارد که نقض حقوق بشری در مناسبات نداشته اند و شکنجه و زندانی در کار نبوده است چرا حاضر به مناظره نمی شوند.

رزاقی که خود از زندانیان سال های ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ در فرقه بوده است با اشاره به دادگاه رجوی که در روزهای ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ فرودین ۱۳۷۴ برگزار شد، تصریح کرد: رجوی در این دادگاه هم قاضی بود، هم وکیل و هم دادستان، او حکم می داد و اجرا می کرد.

این عضو جدا شده همچنین در رابطه با قتل هم سلولی خود، قربانعلی ترابی که شاهد عینی آن بوده گفت: رجوی در دادگاه یک ساعتی مچی نشان داد و گفت قربانعلی این را آورده بوده تا مرا ترور کند و درون آن تی ان تی کار گذاشته بود؛ ساعتی مچی که کار می کند مگر چه میزان تی ان تی در خود جای می دهد که بتواند یک نفر را منفجر کند، می گفتند قربانعلی از محل اسکان با تمپو با سفارت ایران در بغداد صحبت می کرد در حالی که برد این ها بیشتر از ۵ کیلومتر نبود.

او ادامه داد: قربانعلی در سلول ما بود و روی دست خود ما درگذشت. من جریان مرگش را هم نوشتم. این که می گویند سکته کرده و فوت کرده است دروغ محض است.

عضو نجات یافته از فرقه رجوی در پایان با اعلام اینکه بی صبرانه منتظر دادگاه هستم تا ثابت کنم در دادگاهی که رجوی تشکیل می داد چه کسانی شکنجه گر بودند، گفت: تا زمانی که ما زنده هستیم نمی گذاریم به عنوان شاهدین عینی زندان های فرقه، حقایق مخفی بماند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33831