• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
رایزن سابق فرهنگی ایران در آلبانی:

نیروهای رجوی در آلبانی در حال تبدیل به عناصر رباتیک هستند

  • کد خبر : 33272
  • 12 فوریه 2022 - 12:53

رایزن سابق فرهنگی ایران در آلبانی در یک مصاحبه خبری گفت: نیروهای فسیل شده رجوی در آلبانی کارشان فقط این است که از ۸ صبح وارد سوله‌های بزرگ شده، تمام اخبار و مقالات ایران را رصد می‌کنند و از دل اینها اختلافات را بیرون می‌کشند.

 به گزارش فراق، بخشی از گفت و گوی سید احمد حسینی الست با خبرگزاری تسنیم، درباره نقشه سه‌مرحله‌ای آمریکا برای پیشرفت فرقه رجوی را در زیر می خوانید.

رایزن سابق فرهنگی کشورمان در آلبانی گفت: منافقین سالیان سال با صدام همکاری کردند، یعنی با دشمن ایران علیه ایران کار کردند. این از عجایب روزگار است و ما در طول تاریخ چنین چیزی نداشتیم. در تمام کشور ها و نزد تمام ملت ها اگر کسی از جبهه خودی فرار کند و در خدمت جبهه دشمن دربیاید و علیه کشور خودش بجنگد این را بی‌شک و صددرصد خائن تلقی می‌کنند.

حجت الاسلام سید احمد حسینی الست افزود: آمریکایی‌ها فرقه رجوی را از عراق بیرون آوردند تا در یک نقطه‌ای امنیت داشته باشند. آلبانی را انتخاب کردند حالا چرا آلبانی را انتخاب کردند، مسئله طولانی است که جای خودش باید جداگانه بحث شود. ولی تقریباً از پنج سال پیش که اینها را به آلبانی آوردند، سه مرحله را طراحی کردند: ۱-مرحله استقرار و تثبیت ۲-مرحله نوسازی و بازسازی اینها و ۳-مرحله بهره‌برداری در مسیر جنگ شناختی و جنگ نرم که اینها بهترین نیروهایی می‌توانند باشند که در جنگ نرم و در جنگ شناختی مشارکت می‌کنند.

آن قسمت استقرار و تثبیت را در همان چند ماه اول و سال اول طی کردند، در آلبانی در منطقه مانزا برای اینها شهرکی با ساختمان‌ها و امکاناتی تدارک دیدند و استقرار پیدا کردند و یکسری امتیازات هم به آنها دادند، مثل حق شهروندی و امکانات مختلف برای زندگی راحت.

اما در نوسازی و بازسازی آنها مقداری طول کشید، تمام تلاش اینها برای این است که از آن تروریست‌ها، خون آلودِ گلوله به دستِ، آدمکش، یک روشنفکرِ منتقدِ، موزیسینِ، فیلسوفِ و متفکر بسازند و مدام روی این کار می‌کنند که ما اصلاً سابقه ترور و تروریستی و نفاق نداریم. می‌گویند ما یک منتقد، روشنفکرِ، فیلسوفِ، متفکرِ و قلم به دست هستیم که آزادی می‌خواهیم مثل انورخوجه، مثل این نظام های توتالیتره مارکسیستی و کمونیستی که جمهوری اسلامی اینها نمی‌توانند ما را تحمل کنند و ما را تبعید کردند؛ ما در واقع روشنفکرانِ در تبعید هستیم. ببینید این چهره و ماهیت را دارند از اینها نشان می‌دهند. بنابراین در این ماجرا در حال ساخت یک چهره جدید از اینها هستند این یک نکته، نکته دوم اینکه ببینید اینها وقتی از اشرف و از عراق بیرون آمدند موبایل ندیده بودند، هواپیما سوار نشده بودند خب اینها زمانی که به سازمان مجاهدین خلق پیوسته بودند جوان و نوجوان بودند و به فکر اینکه آینده و عدالت علی(ع) و فلان در گرو کار اینهاست فریب خورده بودند و با این حال و هواها رفته بودند و اینها در یک قرنطینه بسیار سنگین نظامی زندگی کرده بودند وقتی در یک فضای آزاد اروپایی آمدند و در آلبانی قرار گرفتند اینها بایستی با آخرین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری و فضای مجازی و اینترنتی آشنا بشوند. دوره‌های آموزش گذاشتند ۲ سه سال طول کشید که شخصیت‌های برجسته آموزشی، معلمین و اساتید از سوئد و فرانسه و آمریکا به آلبانی آمدند تا برای اینها دوره‌های آموزشی بگذارند. این حدود سه هزار «پیرپاتالِ فرسوده»، «فسیل شده»، آرام آرام در حال بازسازی و نوسازی‌اند. اینها تبدیل به عناصر رباتیک می‌شوند که بنشینند پشت دستگاه. می‌دانید که الان اینها کارشان فقط این است که در سوله‌های بزرگ که تدارک دیده‌اند با دستگاه‌های فوق‌العاده مدرن که در اختیارشان قرار گرفته و با آموزش‌هایی که دیده‌اند، صبح راس ساعت ۸ وارد این سالن‌ها می‌شوند و پشت دستگاه‌ها می‌نشینند و تمام نماز جمعه‌های ایران را گوش می‌دهند، تمام سخنرانی‌های پیش از نطق مجلس، تمام دعواهای حزبی، باندی، گروهی، مناظره‌ها، مصاحبه‌ها، تمام مقالات همه این‌ها را رصد می‌کنند به طور کلی ایران را رصد می‌کنند؛ از دل اینها اختلافات را بیرون می‌کشند، ضایعات را بیرون می‌کشند، مسائلی که یک بنده خدایی مثلاً در یک جایی یک طلبه‌ای یا یک استاد دانشگاهی یا یک دانشجویی یک حرفی زده و خیلی حرف نخراشیده و نتراشیده‌ای است، این را بلافاصله مرتب، برجسته و بولد می‌کنند و در سطح جهان منتشر می‌کنند. اینها مرتب در حال مخدوش کردن شناخت مردم از دین و اسلام هستند. آنها در حال بهره‌برداری هستند و از همین گرفتاری‌های پیش آمده برای مردم بهره‌برداری می‌کنند و ایمان و اعتماد مردم را سست می‌کنند و این جنگ نرمی است که امروز ‌آن مرحله بهره‌برداری را سامان می‌دهد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33272