• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
گذری به بردگی زنان در فرقه رجوی

۹۰۰ زن درون «اشرف ۳» محبوس شدند

  • کد خبر : 32945
  • 25 ژانویه 2022 - 11:31

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، عجوزه فرقه رجوی بعد از به گور شدن شوهر فراری اش برای فریب جامعه بین المللی و داشتن دستاویزهایی جهت نمایشات فرقه، اهدافی جلب توجه کننده چون مبانی حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی های اجتماعی را بر گزید تا با هزینه ارباب ها به مانورهای تبلیغاتی و سیاسی بپردازد.

در این رابطه پزها، طرح ها و موضوعاتی که جهت ایجاد جنگ فریب و فشارهای بین المللی برگزید دقیقا نکاتی است که در متدولوژی و رفتارش، صد و هشتاد درجه عکس آن عمل می شود و ذره ای اعتقاد به بیانات و اعلامیه های منتشره خویش ندارد.

صدها زن و مرد که سالیان درون فرقه رجوی بودند به خاطر محتوای عقاید فاشیستی، ارتجاعی و فرقه ای از آنان جدا و ناچار شدند با هر ترتیبی اعم از اعتصاب، خودکشی و فرار از چنگال فرقه خود را برهانند.

به گواه صدها شاهد جدا شده و بسیاری از مستندات قابل دسترس و غیر قابل انکار شاهدیم فرقه رجوی زندانی ساخته که در دنیا بی نظیر است. فرقه رجوی با مخرب ترین روش های ضد عرف جامعه و حقوق بشر اعضا را مجبور به اطاعت و ماندن می کند. در همین راستا مریم رجوی در حالی حدود ۹۰۰ تن از زنان را در قلعه خارج شهر در آلبانی زندانی و پنهان کرده است برای نمایش و پز بیرونی طرحی موسوم به ۱۰ ماده ای  منتشر کرد.

 در سالهای پیشین مسعود رجوی رهبر خود خوانده فرقه پس از فریب زن همکارش ابریشم چی و ازدواج با او، با یک دستور نمایشی در سال ۱۳۶۸ خود را رهبر عقیدتی فرقه نامید و  فرماندهی بخش های مختلف را به ظاهر به زنان سپرد اما در واقعیت امر زنان تبدیل به ابزاری برای پیشبرد مقاصدش شدد تا سایر مردان و سران فرقه اجازه عرض اندام،  اظهار عقیده و پیشبرد کاری برخلاف میل او را نداشته باشند. بدین ترتیب گروهک مجاهدین تبدیل به یک سازمان تک رهبر و فرقه ای مخرب تر شد.

در همین رابطه سلسله مناسبات و متدهای فرقه ای با آموزش های شخص رجوی یکی پس از دیگری پیاده می شد. در قدم اول اعضا را مجبور به طلاق نمود و برای همیشه آنها را از حق زندگی مشترک، ازدواج و داشتن فرزند محروم کرد. در قدم های بعد کودکان را از عراق کوچ داد. آنها را از ارتباط با جامعه و دیدار خانواده منع کرد و حلقه های بردگی و اسارت زنان و مردان را تنگ تر می کرد و بسیاری از زنان نگون بخت را هم عقیم کردند.

 تا روزی که به واسطه سقوط دیکتاتور عراق صدام، فرقه از کشور عراق اخراج و به آلبانی منتقل شد. رجوی از ترس جانش پنهان شد و به ظاهر زمام امور به دست عجوزه فرقه مریم قجر افتاد.

این عجوزه بی شرم در ادامه روند دیکتاتوری شوهرش، در آلبانی  بدون آنکه اجازه دهد حتی یک خبرنگار مصاحبه ای آزاد با زنان و مردان  داخل فرقه داشته باشد و یا خانواده ای رفت و آمد کند آنها را از حداقل آزادی ها و حقوق اولیه انسانی محروم نمود.

فرقه رجوی در جامعه کوچک و آزمایشی خود  که حدود ۹۰۰ زن را وادار به اطاعت از خویش کرده به دلیل عقاید فاشیستی و ترس فروپاشی از اجرای حداقل های آزادی و مناسبات انسانی عاجز است. نمی تواند اجازه  دهد زنان از حداقل های یک زندگی ساده به مانند داشتن حق انتخاب رنگ لباس، نوع پوشش و خواب و خوراک مناسب برخوردار باشند بعد با فریب کاری نسخه پیچی برای زنان ایران فردا می نماید.

مرضیه رئیس‌الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32945