• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پشت پرده ارتباط‌ های به اصطلاح مستقیم در سیمای فرقه رجوی

  • کد خبر : 32059
  • 20 نوامبر 2021 - 10:50

گلی، عضو انجمن نجات مرکز مازندران در گزارشی از برنامه های ارتباط به اصطلاح مستقیم فرقه رجوی که به صورت ضبط شده پخش می شد، پرده برداشت.

به گزارش فراق، وی نوشت: در آخرین برنامه ارتباط مستقیم یکی از مسئولین قدیمی فرقه رجوی به نام حسین ربوبی (فضلی) مهمان برنامه بود، تعدادی از نقاط مختلف تماس می گرفتند و درد دل های خودشان را بیان می کردند. اگر به صحبت ها توجه می کردیم متوجه می شدیم این افراد که تماس می گیرند از درون فرقه رجوی می باشند و فرهنگ آنان را دارا هستند. به طور مثال فردی به نام محمد از تهران تماس می گیرد و سناریویی را که خود فرقه برای آنها تعیین کرده بود را در برنامه ارتباط مستقیم بیان می کند. من بسیار دقت کردم فرهنگ صحبت کردن آنها درست عین اعضای فرقه است.

مثلاً طرف می گوید: « این … زبان آتش را می فهمد یا با ارتش آزادیبخش سرنگون می کنیم!» البته مسئولین فرقه آنهایی که سناریو را برای این افراد تهیه می کنند، کودن به نظر می آیند، البته از غارنشینان اشرف بیش از این انتظار نیست.

فرد دیگری تماس می گیرد که باز هم معرف فرهنگ و زبان فرقه است. او می گوید: « این … به ته خط رسیده است!» عبارتی که استفاده می شود مخصوص فرقه است و در بیرون به خصوص در داخل ایران کلمات و عبارتی که مشابه فرقه باشد وجود ندارد. فرد دیگری به نام کریم از تهران صحبتش تماماً با فرهنگ رجوی اشاره دارد مبنی بر اینکه: « راه کار این است ما مردم ایران باید با کانون های شورشی همراه شده تا بتوانیم این … را ساقط کنیم.»

مشخص است که نفرات از خودشان هستند و غالباً از اشرف ۳ می باشند. فرقه رجوی از بیچارگی و بدبختی به چه روزگاری افتاده است. آن موقع که در عراق نزد اربابتان قدرت داشتید هیچ غلطی نتوانستید بکنید حالا که دنبال همزاد می گردید مگر می توانید کاری صورت دهید؟ باید بگویم آب در هاون کوبیدن خرجی ندارد تا نفس دارید بکوبید ببینیم به کجا می خواهید برسید. البته سقف کار شما را هم دیدیم فرش سرخ پهن کردن برای افرادی مانند مایک پنس ها و …  ، رذالت پیشه گان و چهره های بدنامی که برای همگان شناخته شده و سیاه اند. هرچه از این کارها انجام دهید رسواییش بیشتر برای شما باقی می ماند .

انتهای پیام /  فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32059