• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

سران سرکوبگرِ فرقه رجوی از انتشار آمار کرونا درون خود، عاجز شدند

  • کد خبر : 27983
  • 20 دسامبر 2020 - 13:12

 در همین یکی دو هفته اخیر خبرهای زیادی از مرگ و میرهای مشکوک درون قلعه مانز در آلبانی  به بیرون درز کرده است.

به گزارش فراق، بنا بر خبرهای تایید شده و اعلامی از طرف خود فرقه تا کنون اسامی جلیل فرقانی، خلیل حاج حسینی، افسانه پیچ‌گاه، حمید اسدیان، جلال پراش منزه، روح اله راموز و چندی قبل نیز شهین قاسمی و مسعود نصیری اعلام شد که بر اثر کرونا یا بیماری درگذشتند.

اما هم اکنون با بالارفتن آمار فوتی ها به صورت مشکوکی سایت های فرقه از درج رسمی خبرهای تسلیت خودداری نموده و بعضا با اخباری پراکنده در فیس بوک و سایر سایت ها خبرهای کوتاهی از درگذشت اعضا منتشر می کنند.

اسامی که تا کنون تایید رسمی شده به شرح زیر است: ۱- حسن زارعی ۲- مهدی حاج حسینی ۳- حسن صلاح اندیش ۴- غلامرضا پور هاشم ۵-مجید سیار (معروف به شهاب- ترابری) ۶- جلیل فرقانی ۷-روح اله راموز ۸-جلال پراش منزه ۹- حمید اسدیان (با نام مستعار کاظم مصطفوی شاعر دربار رجوی) ۱۰- افسانه پیچگاه و ۱۱- خلیل حاج حسینی 

این پنهان کاری های نفرت انگیز فرقه رجوی نشان از ترس و وحشت آنان از واکنش خانواده ها و مجامع بین المللی است که درب های کمپ مخوف را به روی همه بسته و باعث به وجود آمدن یک محیط ایزوله پر از بیماری های عفونی شده اند که اساسا اهمیتی هم به درمان اغلب اعضا نمی دهند.
اغلب این نگون بختان به احتمال زیاد در سنین حدود ۶۰ بودند. طبق روال جاری فرقه، اعضای ساکن کمپ ها به علت شرکت اجباری در اعتصاب غذاهای طولانی، کارهای طاقت فرسا و عدم رسیدگی مناسب به مانند سایر جان باختگان به ندرت از مرز ۶۰ سالگی می گذرند و اغلب در بی خبری، بدنامی و نا امیدی می میرند.
منافقین به مانند رفتار دوگانه  همیشگی خود در حالی که آمار و ارقام کرونا در ایران را گاها  به صورت اغراق آمیزی تا ۱۰ برابر نموده و هر لحظه و هر ساعت به فرافکنی مشغولند، الان از اعلام آمار و وقایع درون کمپ عاجز هستند و از سرانجام آن به وحشت افتاده اند.

به همین دلیل با تمام حیله و نیرنگ  خود سعی می کنند تا مانع انتشار حقایق شوند.  بنا به خبرهای جداشده های مطلع هیچ یک از اعضایی که بر اثر بیماری کرونا درگذشتند به طور همزمان در سایت اصلی موسوم به سازمان مجاهدین و سایت های جانبی انعکاس نیافت.
مرگ اغلب افراد ذکر شده در حد یک خبر کوتاه از سیمای فرقه و در پخش مستقیم انعکاس داده شد که مشخصا بینندگان زیادی  ندارد و بیش از یکبار نیز پخش نمی شود.
اسامی برخی دیگر نیز به صورت موقت در سایت هاس زنجیره ای فرقه انعکاس یافت، که پس از مدت کوتاهی از صفحه سایت حذف شدند.

لازم به ذکر است طبق آخرین اخبار درز کرده از داخل مناسبات فرقه، شهین قاسمی، مسعود نصیری و تعدادی دیگر از اعضا در شرایط مبهم و بحرانی بیماری به بهانه کرونا و بیمارهای لاعلاج شامل تصفیه فیزیکی شده و سر به نیست گشتند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27983

نوشته های مشابه

05می
ترور یک جوان ۱۹ ساله پیش چشمان مادرش
مروری بر جنایات فرقه تروریستی رجوی

ترور یک جوان ۱۹ ساله پیش چشمان مادرش

02می
ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۱
سلسله آموزش‌های پایگاه خبری-تحلیلی فراق در حوزه سواد رسانه‌ای

ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۱