• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

یک کارشناس مسائل رسانه عنوان کرد: تمام روسای جمهور آمریکا از فرقه رجوی استفاده ابزاری کردند

  • کد خبر : 26548
  • 23 آگوست 2020 - 10:41

علیرضا داوودی با بیان اینکه نگاه آمریکایی‌ها از ابتدا تغییر حاکمیت در ایران بوده، عنوان کرد: تمام روسای جمهور آمریکا از جمله ترامپ در سخنرانی‌های خود تغییر حاکمیت در ایران را در دستور کار خود قرار داده بودند اما روش‌های آن‌ها متفاوت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیل فراق، برنامه «بدون خط خورگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص بررسی عملکرد رسانه‌های بیگانه در هفته گذشته با دکتر علیرضا داوودی کارشناس مسائل رسانه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

علیرضا داوودی با اشاره به گفتگوی جان بولتون با بی بی سی فارسی گفت: در این گفتگو جان بولتون از ترامپ انتقاد کرده است که چرا طرح تغییر حکومت در ایران را اجرا نمی‌کند و این نشان از اختلافات درونی در ساختار قدرت آمریکا به ویژه نسبت به انتخابات پیش رو دارد.

وی با بیان اینکه مصاحبه جان بولتون با بی بی سی نشان از جنس رفتار آمریکایی‌ها علیه ایران بود، اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه فارسی زبان تلاش دارند نسبت به اتفاقاتی که در آمریکا در حال رخ دادن است مرجعیت‌سازی ‌کنند. خواستگاه بی بی سی انگلیسی و اتحادیه اروپای بی‌رمقی است که در مقابل آمریکای ترامپ قرار گرفته‌اند. بنابراین هرکسی که ترامپ را در گوشه رینگ قرار دهد مورد استقبال رسانه‌های اروپایی از جمله بی بی سی قرار می‌گیرد.

این کارشناس رسانه ادامه داد: تلاش بی بی سی و رسانه‌های اروپایی علیه ترامپ به این معنا نیست که ترامپ آدم خوبی است بلکه این بدان معنا است که ترامپ را بر هم زننده نظمی می‌دانند که سال‌های سال بین جمهوری‌خواه و دموکرات در کنار اروپایی‌ها برای ضربه‌زدن به کشورهای منطقه از جمله ایران وجود داشت.

وی افزود: ترامپ کسی است که تلاش می‌کند آمریکا را به یک حالت قلدر باز گرداند که همه از آن می‌ترسد و دایه دار رهبری جهانی بوده است اما این مسئله با نظمی که قبلاً توسط بلوک غرب ایجاد شده بود تفاوت دارد.

علیرضا داوودی با بیان اینکه نگاه آمریکایی‌ها از ابتدا تغییر حاکمیت در ایران بوده است، عنوان کرد: تمام روسای جمهور آمریکا از جمله ترامپ در سخنرانی‌های خود تغییر حاکمیت در ایران را در دستور کار خود قرار داده بودند اما روش‌های آن‌ها متفاوت بوده است و به همین جهت از سازمان منافقین (فرقه رجوی) به عنوان ابزار نظامی خارجی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26548

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود