• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سیاست یک بام و دو هوای دولت آلبانی / جداشده ها خاری در چشم و سند ورشکستگی فرقه رجوی هستند + فیلم

  • کد خبر : 26437
  • 18 آگوست 2020 - 10:45

پیروزی اعضای نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی و بازگشت احسان بیدی به تیرانا، نشان از توان، قدرت و اراده آنها برای روشنگری هر چه بیشتر علیه رجوی و فرقه مافیایی مجاهدین خلق می باشد. شاید درس عبرتی هم باشد برای آن بخش از باند فاسد در درون دولت آلبانی که برای گرفتن پول خون  تلاش می کنند که ضربه گیر خیانت ها و جنایت ها و توطئه های فرقه رجوی باشند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، دراینکه فرقه رجوی برعلیه جداشدگان از این فرقه توطئه می کند شکی نیست و خودشان هم به این اذعان دارند ولی نعل وارونه زده و با تهمت و افترا و نسبت دادن نفرات به جاهای موهوم ذهنی و جاهایی که از آنها وحشت دارند تلاش می کنند که این کار ضد انسانی خودشان را توجیه کنند.

پر واضح است که وجود این جدا شدگان به دلایل مختلف خاری در چشم این فرقه ضد ملی است. اولین دلیل اینکه هرکدام از این جدا شدگان سند ورشکستگی خط و خطوط این فرقه هستند و در طی زمان بر جدا شده ها مسلم شده که این فرقه هیچ اعتقادی به ملت ایران نداشته و همه اعمالش برخلاف مصالح ملت و کارش مزدوری بیگانکان است.

دوم اینکه این جدا شدگان شاهدان عینی پوچ بودن ادعاها و مخصوصا بزرگترین دروع آنان یعنی انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک است و وجودشان در اروپا به خصوص تیرانا مردم را نسبت به ماهیت پلید این فرقه هر روز بیشتر آگاه می کند و مشتشان را وامی کند و دلایل دیگر و بی شمار که این فرقه چشم دیدن این جداشدگان را ندارد و نمی خواهد کسی از آنان در آلبانی بماند.

اگر چه این فرقه دوست ندارد هیچ کس حتی آنهایی که هنوز از این فرقه مستمری می گیرند در اینجا بماند اما اگرکسی چیزی نگوید و سکوت کند فرق می کند ولی کسی که حرف می زند خب بحث دیگری است.

حالا که فرقه دنبال توطئه و پرونده سازی برای این جداشدگان است در این راستا سال گذشته با کمک بخش فاسد دستگاه امنیتی این کشور بر علیه یکی از این جداشدگان به نام احسان بیدی، توطئه ای سرهم کرد و او را به زندان انداختند.

اما نکته مهم اینکه بعد از یکسال که دیگر نمی توانستند بیش از این او را نگه دارد و طبق قانون خودشان باید او را آزاد می کردند. به نوشته سایت ایران آزادی، از چند روز پیش فرقه خیانتکار رجوی به کمک لابی آمریکاییش، دولت آلبانی را تحت فشار گذاشته بود که او باید از این کشور اخراج شود. طرح نماینده سفارت آمریکا به همراه فرقه این بود و به دولت آلبانی گفته شده بود که او را سوار یک هواپیما کرده و به استانبول بفرستند و آنجا ولش کنند که نتواند برگردد و اگر هم برگشت تحت عنوان ورود غیر قانونی می شود او را گرفت و با او به شدت برخوردکرد. اما وقتی سفارت ترکیه از طریق افراد شریف آلبانیایی آگاه شد این کار را نپذیرفت و آنها طرح وحشیانه و ضدبشری دیگری به اجرا در آوردند.

صبح روزی که همه منتظر آزاد شدن احسان بودند (پنجشنبه ۲۳ مرداد مصادف با ۱۳ اوت) پلیس به او گفته بود که آماده باش که می خواهیم تو را آزاد کنیم! وقتی که خواسته بودند که او را سوار کنند او اصرار کرده بود که دوستان من می آیند و باید وسایلم را هم آماده کنم که ببرم. وقتی که پلیس فهمیده بود گفته بود قبول وسایل را بیاور ولی ما تو را به اداره مرزبانی می بریم و بعد آنجا آزاد می کنیم و باید الان با ما بیایی! بعد از حرکت دو اکیپ شده بودند و اکیپی برای رد گم کنی از جاده اصلی حرکت کرده بود و اکیپ اصلی که احسان را همراه خود داشت از یک جاده فرعی و نامعقول که تقریبا صعب العبور است احسان را برده بود، اما نه به جایی که گفته بودند بلکه به سمت مرز یونان و از مسیرهای فرعی. در آنجا او را از مرز عبور داده و بعد از طی چند کیلومتر او را رها کرده بودند. دوستان آلبانیایی سریعا به سفارت یونان اطلاع دادند و سفارت یونان گفته بود که این کار غیر قانونی است و ما قبول نخواهیم کرد.

احسان بیدی خود را به منطقه بین مرزی رسانده و چندین ساعت آن منطقه بود. در آنجا از طرف افرادی که از جنگل های آنجا بیرون آمدند مورد حمله قرار گرفت و وسایل او غارت شد. البته احسان به آنها گفته بود هر چه می خواهید ببرید و مهم اینکه به خود احسان آسیبی نرسید. بعد از چند ساعت که پلیس یونان حرکاتی را شروع و پلیس آلبانی هم فهمیده بود تعدادی خبرنگار در راه هستند که از صحنه گزارش تهیه کنند، با مرکز تماس گرفتند که به آنها گفته شده بود او را برگردانید و به او بگویید که اشتباه شده است. فردای آن روز او را به تیرانا برگردانده و آزاد کردند.

یکبار دیگر توطئه  فرقه رجوی در رابطه با اعضای جداشده از فرقه رجوی در آلبانی نقش بر آب  شد و این بار هم تیرش به سنگ خورد و بور و کور سرجایش نشست.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26437