• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
جنایتی دیگر از سوی فرقه رجوی در حق اعضای جداشده

مسدود کردن حساب بانکی جدا شده ها در آلبانی

  • کد خبر : 24485
  • 13 فوریه 2020 - 10:38

از آلبانی خبری به دستم رسید که خیلی شوکه ام کرد. از دوستانم در آلبانی شنیدم که وقتی به بانک مراجعه می کنند به بهانه اینکه در حال بررسی حساب های سالانه مشتریانشان هستند از پاسخگویی کارمندان بانک متعجب می شوند. چند روز بعد که مجدد به بانک مراجعه می کنند می بینند که بانک به آنها می گوید به دستور پلیس حساب های شما ( نفرات جدا شده از فرقه تروریستی رجوی ) مسدود شده است.

خلاصه بعد از تلاش های زیاد موفق نمی شوند که صدایشان را به جایی برسانند. معلوم می شود که دستی از پشت پرده در حال سر خط دادن به کارمندان بانک است. بیشتر که ریز می شویم می بینیم فرقه ضد انسانی رجوی در یک هماهنگی ددمنشانه با وزارت کشور آلبانی باعث مسدود شدن حساب بانکی افراد جدا شده از فرقه منحوس رجوی شده است.

رجوی به زعم خویش با این کارش می خواهد که جداشده ها را به زیر چتر خود کشیده و از آنها بهره کشی نماید و در قدم بعد به مزدوری خودش بکشاند.

تمام کسانی که از فرقه جدا شده اند می دانند که هر کسی از فرقه بیرون می آید مسئله اول و آخرش پول است. بنابر این برای زیر منگه گذاشتن افراد بهترین کار این است که آنان را با پول اذیت نمایند و یا فشار آورند  که آنها به خواسته های پلید رجوی بلی بگویند در حالی که هیچ کسی در آلبانی این حرکت ضد انسانی را  قبول نمی کند. کارمندان بانک نیز ضمن ابراز همدردی با نفرات گفته اند که مامور هستند و معذور و از فشاری که بر آنان وارد می شود متاسف هستند ولی کاری از دستشان ساخته نیست و دستور پلیس است.

تمام این حرکت های مذبوحانه رجوی علیه جدا شده ها به این خاطر است که افراد داخل فرقه را مجبور به باقی ماندن در سازمان نمایند و اجازه ندهند که  حتی یک روز هم کسی به فکر جدا شدن بیفتد و اگر به جدا شدن فکر کرد  بداند که مسیری جز بدبختی و  مرگ برایشان متصور نمی باشد.

این تمام آن چیزی است که رجوی تلاش می کند به نفرات اسیر در مناسبات مرگبارش القاء و مستمر وانمود نماید که افراد جدا شده در بیچارگی و بدبختی تمام زندگی می کنند و راهی جز برگشتن به نزد فرقه رجوی ندارند زیرا آنان را هیچ جا راه نمی دهند.

میزان شارلاتانیزم رجوی آنقدر زیاد است که تلاش می کند به همگان به ویژه اسیران در بندش اینگونه وانمود کند که آنها خیلی تلاش می کنند  به جداشده ها کمک نمایند ولی دولت آلبانی و سایر دول اروپایی از جدا شدگان فرقه رجوی بیم و هراس دارند و مستمر به سران فرقه رجوی گلایگی می کنند این وحشی ها دیگر چه کسانی هستند که به جامعه آلبانی و اروپا رها کرده اید؟

من از تمام جداشده ها محترم معذرت می خواهم که اینگونه بیان می کنم ولی باید ماهیت واقعی و ضد بشری رجوی را افشا کرد تا همگان بدانند  در  زیر آن بزک کردن های خانم مریم رجوی یک دیو بد سیرت خوابیده است.

بله رجوی جنایتکار به محض اینکه یکی از درون مناسباتش جدا شود را به بدترین شکل ممکن تلاش می کند  مفتضح نماید و بی آبرویی را نثار آنان نماید .

وی در قدم های بعدی تلاش می کند که خود این افراد را در مخمصه قرار بدهد که در گذشته نمونه های آن را هم بنده و هم سایر کسانی که متاسفانه سالیانی را در میان این وحوش گذرانده ایم افشاگری کرده ایم.

اما این یکی یعنی مسدود کردن حساب بانکی افراد جدا شده چیز جدیدی است و دقیقا در هماهنگی با وزارت کشور و پلیس فاشیست آلبانی و سران فرقه منحوس رجوی انجام گرفته است. جهت اطلاعتان اجازه افتتاح این حساب های بانکی توسط وزارت کشور در یکی از بانک های آلبانی به وجود آمده است و به افراد جدا شده این امکان را می داد که خانواده و بستگانشان برای آنها مقداری پول جهت کمک معیشتی بفرستند و یا زمانی که کمیساریا به افراد پول می داد به آن حساب ها می ریخت. متاسفانه  با بسته شدن این حساب ها دیگر آن یک ذره آب باریکه ای که امکان حیات به رهایافتگان از بندهای رجوی را می داد دیگر نمی دهد.

لذا از تمامی وجدان های بیدار جهانی و بین المللی در خواست داریم که مانع از این وحشی گری های رجوی شوند و اجازه ندهند که این ظالمان به کرامت فرزندان مردم ایران تجاوز کرده و هر غلطی که دلشان می خواهد انجام بدهند.

 قطعا که این گونه کارهای ضد انسانی و ضد اخلاقی رجوی از وجدان های بیدار بشریت پنهان نخواهد ماند. از تمام کسانی که در جریان این جنایت قرار می گیرند درخواست دارم که بی خیال نباشند و تلاش های خودشان را به حداکثر برساند و با اشتراک گذاری این افشاگری به فرزندان مردم ایران کمک نمایند.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون» 

گزارش از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24485

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد