• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

حضور مادران دردمند و خانواده های چشم انتظار استان البرز در دفتر انجمن نجات تهران: خانواده های اسیران فرقه رجوی در صدد پیگیری مطالبات از سازمان های بین المللی

  • کد خبر : 21605
  • 31 جولای 2019 - 11:05

روز شنبه ۵ مرداد ۹۸ تعدادی از مادران و خانواده های استان البرز در دفتر مرکزی انجمن نجات در تهران گردهم آمدند تا به نمایندگی از سایر خانواده های استان البرز پیگیر مسائل فرزندان عزیزشان که در فرقه رجوی به اسارت گرفته شده اند و دیگر مطالبات خانواده ها بپردازند.
از آنجا که فرقه ضد بشری رجوی اجازه دیدار و حتی یک تماس و مکالمه ساده تلفنی را از اعضا دریغ کرده است و اجازه هیچ گونه ارتباط را نمی دهد، خانواده ها در صدد هستند تا سازمان های بین المللی پیگیر مطالبات به حق آنها باشند.

خانواده ها و مادران دردمند و حسرت به دل ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه انجمن نجات مرکز و استان های دیگر آرزومندند که به زودی با تلاشهای داخلی و بین المللی امکان دیدار با فرزندانشان در کشور آلبانی فراهم شود و مادران بتوانند عزیزانشان را به آغوش بکشند.
مادران قهرمانی که در تمامی مراحل همراه و همگام با انجمن نجات فعالیت داشته اند، آمادگی خود را جهت تلاش بیشتر در راستای آزادسازی فرزندانشان از چنگالهای اختاپوس فرقه رجوی اعلام نمودند.
خانواده های علیمردانی، محبی، حسینی، ادیب پور به همراه مسئول انجمن نجات استان البرز آقای بیژن رضاوندی در این جلسه حضور داشتند.

همچنین ابراهیم خدابنده، مدیر عامل انجمن نجات مرکز، ثریا عبدالهی، مسئول تشکل مادران و بخشعلی علیزاده از جدا شده های سال های اخیر از فرقه رجوی به تبیین ماهیت فرقه ای و تروریستی مجاهدین، استیصال و درماندگی فرقه رجوی در آلبانی، وضعیت و مشکلات فرزندان اسیر در فرقه و مطالبات خانواده ها شامل امکان ارتباط تلفنی و دیدار با فرزندان خود در آلبانی، پرداختند.
امیدواریم که هر چه زودتر فرزندان این عزیزان و سایر مادران و خانواده ها از گروگان رجوی رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده هایشان باز گردند.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21605