• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مهناز عکافیان، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: بهار را با انگیزه دیدار جشن می گیریم

  • کد خبر : 20129
  • 31 مارس 2019 - 13:42

مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: هر سال فرا رسیدن بهار را به این بهانه و انگیزه جشن می گیریم که سال جدید، پایانی بر رنج سال ها هجران و دیدار باشد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مهناز عکافیان، مادر محمد علی ساسانی ۳۲ سال است که چشم انتظار دیدار با فرزند خود است.این مادر رنج دیده و عضو انجمن نجات سالهاست برای رهایی فرزند خود از چنگال فرقه رجوی فعالیت و تلاش می نماید.
به نوشته انجمن نجات مرکز اصفهان، مادر محمدعلی ساسانی در دیدار نوروزی با مسوولان این انجمن گفت: الان درست ۳۲ سال است که فرزندمان را فرقه رجوی به گروگان گرفته و حتی اجازه نمی دهد یک تماس با ما بگیرد و ما را از نگرانی در بیاورد .
وی ادامه داد: واقعا این چه فرقه ای است که به اسم اسلام و آزادی خواهی و انقلابی گری فرزندانمان را در چنگال خودش نگه داشته و به کوچکترین قانونهای بین المللی پایبند نیست.
عکافیان تصریح کرد: در تمام دنیا زندانیان اسیر از یک حق و حقوقی برخوردار هستند ولی فرقه رجوی به هیچ کدام از این قوانین پایبند نیست .
این مادر رنج دیده گفت: من و همسرم علیرغم تمام مشکلات امنیتی، ایمنی، مالی و مریضی رنج سفر را به دوش می خریدیم و بارها و بارها به عراق و پشت درب اردوگاه اشرف رفتیم ولی سران سازمان اجازه ندادند که ما چند دقیقه فرزندمان را ببینیم.
وی افزود: ابتدا که منکر می شدند که پسرمان در اردوگاه اشرف است ولی وقتی که به آنها می گفتیم که پسرمان در قسمت مهندسی کار می کند، تعجب می کردند که ما این اطلاعات را از کجا بدست آورده ایم. مادر محمد علی ساسانی گفت: سران فرقه رجوی با پرتاب سنگ و آهن و فحش های رکیک به پدران و مادران اوج دنائت و رذالت و پستی سازمان مدعی انقلابی بودن را به نمایش گذاشتند و ما هر بار که به یاد پسرمان می افتیم، رجوی خائن وطن فروش و مریم رجوی دلقک و عروسک دست آل سعود و ترامپ را لعن و نفرین می کنیم و امیدواریم که روزی مانند صدام ملعون به سزای جنایت هایش برسد .
انجمن نجات هم ضمن آرزوی آزادی هر چه زودتر تمامی اسیران به خصوص پسر خانواده ساسانی و تبریک سال جدید نشریه فراق و کارت پستال آغاز سال جدید را تقدیم آنها کرد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20129

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود