• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اعتراض خانواده های اسیران فرقه رجوی به تصمیم فرقه برای برگزاری یک گردهمایی جدید در فرانسه / چه ارتباطی بین دولت فرانسه با این فرقه تروریستی وجود دارد؟

  • کد خبر : 19301
  • 23 ژانویه 2019 - 13:29

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تصمیم فرقه رجوی برای برگزاری یک گردهمایی در فرانسه، خانواده های عضو انجمن نجات بیانیه ای منتشر کردند.به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز خوزستان، در این بیانیه که خطاب به « فرانسوا سنمود» سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی نوشته شده، آمده است:
بر اساس خبرهای دریافتی از طرف اعضای جداشده در آلبانی، مریم رجوی به اعضای مستقر در مقراشرف سه اعلام کرده که درنظر دارد ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۹۷) یک گردهمایی بزرگ درحمایت از اقدام مسلحانه این سازمان که درسال ۱۹۸۲ منجر به ترور و بمب گذاری گسترده در تهران و دیگرشهرهای ایران و مرگ همسر اول آقای رجوی و فرمانده نظامی آنها گردید درپاریس برگزار نماید.
براساس آمار رسمی که از طرف فرقه رجوی اعلام شده است بیش از ۱۲۰۰۰نفر در جریان آن ترورهای خشونت آمیز کشته شدند.
این عملیات های تروریستی تماما از طرف مسعود رجوی که در فرانسه اقامت داشت فرماندهی می شد.
جناب « فرانسوا سنمود»، لازم است به اطلاع برسانیم سازمانی که تحت حمایت کشور شما به آن ترورهای گسترده دست زد و در حال حاضرهم با مجوز شما در خاک فرانسه اقدام به برگزاری مراسم می نماید همان سازمانی است که سال ها با نقض ابتدایی ترین حقوق اعضایش آنها را از برقراری تماس با خانواده هایشان محروم ساخته و به آنها اجازه ملاقات نمی دهد.
سوال ما خانواده های دردمند اعضای این سازمان که نخستین قربانیان نقض حقوق بشر رهبران این سازمان هستیم این است که چرا از طرف دولت شما به آنها مجوز چنین مراسم هایی داده می شود؟ آن هم در شرایطی که صدها نفر از وابستگان ما در کشور آلبانی در یک اردوگاه بسته و دورافتاده نگهداری می شوند.
آیا این روش با معیارهای حقوق بشر فرانسه همخوانی دارد؟ ما از شما درخواست داریم که در جریان همین گردهمایی آنها را مورد سوال قرار دهید که چرا خانواده های اعضا حق ملاقات با عزیزان خود در آلبانی را ندارند؟
ما تمایل داریم به این سوال ما پاسخ دهید که چه ارتباطی بین دولت فرانسه با این سازمان تروریستی و ناقض حقوق بشر وجود دارد؟ چرا درحالیکه وابستگان ما در آلبانی از هیچ گونه آزادی عمل برخوردارنیستند دولت فرانسه به آنها این چنین آزادی عمل برپایی مراسم آن هم در گرامیداشت اعمال اقدامات تروریستی درخاک کشورش می دهد؟
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19301

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم