• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اولین اسناد دخالت فرقه رجوی در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران منتشر شد

  • کد خبر : 18639
  • 04 دسامبر 2018 - 10:43

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق ، پایگاه هابیلیان به مناسبت ۸آذر سالگرد ترور شهید مجید شهریاری و دکتر فریدون عباسی اسناد مربط به دخالت فرقه رجوی در ترور دانشمندان هسته‌ای را منتشر کرده است.

بعد از انتشار خبر دخالت فرقه رجوی در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، اولین سری از اسناد این دخالت منتشر می شود.

چند روز پس از ترور دو دانشمند هسته‌ای کشورمان، منافقین به مشارکت در شناسایی این دو دانشمند هسته‌ای اعتراف کرده و نوشتند: «نقش شهریاری و عباسی، در پروژه تسلیحات اتمی جمهوری اسلامی، پیش از این ،بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.» اما اسناد زیر که در طی سال‌های گذشته جمع‌آوری شده، نشان می‌دهد دانشمندان شهید دکتر شهریاری و دکتر عباسی و بسیاری دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان همچنان در تیرس جاسوسی منافقین و ترور به دست دشمنان اسلام هستند:

۱- سند اول؛ در تاریخ ۳۰ آبان سال ۱۳۸۶ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در پایگاه اینترنتی خود مقاله‌ای به قلم یکی از سرکردگان منافقین منتشر نمود که به زعم خود در آن به بررسی امتیازهای البرادعی مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران پرداخته است.

در این مقاله آمده است: «درتاریخ ۱۵ نوامبر ـ برابر با ۲۴آبان ۸۶ ـ آژانس بین المللی انرژی اتمی, گزارش خود را در رابطه با آخرین وضعیت برنامه اتمی ایران ارائه داد. از هنگام انتشار این گزارش, هم تهران و هم منتقدین آن اعلام پیروزی کرده اند. تهران از این گزارش استفاده می‌کند و مدعی می شود که برنامه اتمی اش یک برنامه صلح آمیز است … متخصص اتمی عالیرتبه که افسران سپاه پاسداران می‌باشند،‌ محسن فخری زاده و فریدون عباسی،‌ برنامه تحقیقاتی اتمی نظام را در دانشگاه موسوم به امام حسین اداره می‌کنند.»

۲ – سند دوم؛ در تاریخ ۱۲ آذر همان سال سایت منافقین در گفتگو با یکی از عوامل خود اعلام کرد: «دانشگاه امام حسین(ع) یک مرکز تحقیقاتی و پشتیبانی تولید سلاح‌های هسته‌ای می‌باشد که برخی از فعالیت‌های انجام شده در آن به قرار زیر است:

۱ – با استفاده از یک دستگاه ژنراتور نوترون، آزمایش‌هایی درباره پرتاب نوترون با قدرت بالا زیر نظر پاسدار «فریدون عباسی» ازمتخصصان بالای سپاه پاسداران صورت گرفته است.

۲ – … »

در این نوشته همچنان به سوابق تحصیلی و آدرس محل کار دکتر عباسی اشاره کاملی شده است.

۳ – سند سوم؛ در تاریخ ۲۱ آذر سال ۸۶ یکی از سایت‌های منافقین اعلام کرد که در صبح روز سه شنبه ۱۱ دسامبر ۲۰۰۷، در ساختمان ملی مطبوعات در واشنگتن دی سی، یکی از سران منافقین در یک کنفرانس مطبوعاتی، از کنترل برنامه سلاح اتمی نظام توسط سپاه پاسداران و مخفی کردن برنامه در تونل های زیرزمینی پرده برداشت. وی گفت دانشگاه امام حسین در تهران در برگیرنده متخصصین اصلی اتمی رژیم می‌باشد. فریدون عباسی و محسن فخری زاده که هر دو تحت تحریمات قطعنامه های ۱۷۳۷ و ۱۷۴۷ شورای امنیت ملل متحد می‌باشند از افسران عالیرتبه سپاه پاسداران می‌باشند که اصلی ترین پروژه های اتمی جمهوری اسلامی را اداره می‌کنند.

 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18639

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد