• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ابراز تنفر مسلمانان آلبانی از فرقۀ رجوی در مراسم عید قربان / مسلمانان آلبانی: فرقه رجوی اگر واقعا مسلمان است چرا برای نماز واجبِ عید قربان نیامد؟

  • کد خبر : 16821
  • 25 آگوست 2018 - 11:37

مسلمانان آلبانی در مراسم روز عید قربان، تنفر خود از فرقۀ رجوی و مخالفت با حضور این فرقه در خاک کشورشان را ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، پیوند رهایی در این باره نوشت: روز سه شنبه ۳۰ شهریور، مصطفی محمدی، پدر یکی از اسیران فرقۀ رجوی در آلبانی در نماز عید قربان مسلمانان آلبانی در تیرانا شرکت کرد و مورد استقبال و حمایت گستردۀ مردم و امام جماعت که از علما و رهبران دینی مسلمانان آلبانی می باشد قرار گرفت.

مسلمانان آلبانی قبل و بعد از برگزاری نماز عید، با دیدن محمدی که تی شرتی با عکس دخترش سمیه محمدی، اسیر فرقۀ رجوی را پوشیده بود به همدیگر نشان داده و دور او جمع شده و حمایت خود را از فعالیتهای او و همسرش برای دیدار با دخترشان و رهایی او از چنگ فرقۀ رجوی ابراز داشتند.

مردم مسلمان آلبانی و شیعیان این کشور تنفر خود از فرقۀ رجوی را در صحبتهای خود با مصطفی محمدی ابراز داشتند و گفتند: اگر آنها واقعا مسلمان هستند وقتی در خاک کشور ما و در همین تیرانا می باشند چرا امروز در نماز عید قربان مسلمانان که در اسلام واجب است و باید با جماعت برگزار شود حاضر نشده اند؟

همچنین امام جمعه مسلمانان در تیرانا در محل برگزاری نماز عید با محمدی دیدار و گفتگو کرد و حمایت خود و جامعۀ روحانیون آلبانی از تلاشهای وی و همسرش برای دیدار با دخترشان را به او اعلام داشت.

وی گفت: اینها که اسم خودشان را مجاهد گذاشته اند و مسلمان هستند چرا در نمازها و مراسم مسلمانان آلبانی شرکت نمی کنند و از همه فراری هستند، آنها یک فرقه هستند و می دانند که اگر دختر شما با شما دیدار کند آنها را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16821

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد