• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: کدام قانون می تواند مادر و فرزند را از نعمت دیدار هم محروم نماید؟ / تنها امید من دیدن روی پسرم است

  • کد خبر : 16508
  • 08 آگوست 2018 - 12:26

مادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: فرقه کثیف رجوی خانواده ها را دشمن اسیران دربند خود معرفی می کند ولی کدام قانون و حکومت می تواند مادر و فرزند را از نعمت دیدار هم محروم نماید.

مهرویه هاشمی ، با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی فراق اظهار داشت: رجوی ملعون در حالی ما را از نعمت دیدار با عزیزان خود محروم کرده است که خود به تمام روابط بی بند و بار ادامه می دهد و هر عمل دل خواه را برای خود حلال می داند.
وی با اشاره به دو فرزند پسر و یک دختر خود گفت: اردشیر فرزند اول من بود که هم اکنون بیش از ۳۰ سال است خانواده خود را ترک کرده و ما در غم دوری و فراق خود تنها گذاشته است.
مارد اردشیر گفت :پسر کوچک من و برادر اردشیر نیز سال ها پیش درگذشته است، به دنبال آن پدر خانواده را نیز از دست داده ام و در این وضعیت تنها امید من دیدن روی پسرم است.
هاشمی ادامه داد: من هم اکنون در شرایطی هستم که فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می کنم و در این راه تا پای جان از هیچ تلاشی خسته نخواهم شد.
این مادر داغدار و چشم انتظار تصریح کرد: متاسفانه بارها به مجامع بین المللی در این رابطه نامه نوشتیم ولی گویا این مجامع و نهادها نیز چشم خود را به روی جنایت های این فرقه کثیف و رجوی خائن بستند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16508

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد