• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شهرداری پاریس هم رسالت خود را در حمایت از منافقین تکمیل می کند / تشکر عمیق! «مریم رجوی» از شهردار پاریس

  • کد خبر : 16492
  • 07 آگوست 2018 - 12:07

شهرداری منطقه یک پاریس در حمایت از فرقه تروریستی رجوی، بنرهای ضدایرانی این گروه را بر روی نمای بیرونی ساختمان خود نصب کرد.

به گزارش فراق، نصب این بنرهای ضدایرانی و سفارشی فرقه بر روی ساختمان شهرداری پاریس، جدیدترین اقدام حمایتی فرانسه از فرقه ترویستی منافقین به شمار می‌رود.
مریم رجوی، سرکرده فعلی منافقین در صفحه توئیتر خود شخصا از «ژان فرانکو لوگار» شهردار منطقه یک پاریس بابت این اقدام بشردوستانه (!) «عمیقا تشکر کرد».این فرقه حدود یک ماه و نیم پیش (۳۰ ژوئن) نیز گردهمایی سالانه خود را با مهمانان اجاره‌ای در پاریس برگزار کرد.بنرهایی که شهرداری منطقه یک پاریس در حمایت از منافقین برروی نمای بیرونی ساختمان خود نصب کرده، به اعدام برخی از تروریست‌های این گروه در دهه ۶۰ اشاره دارد.
منافقین همواره در تبلیغات خود از تروریست‌های اعدام شده که جنایت های آن ها برای همه محرز شده را به عنوان «زندانیان سیاسی» یاد کرده است.
منافقین هم‌اکنون نیز در پی ناکام ماندن آرزوی ده‌ها ساله خود برای رسیدن به قدرت، تلاش می‌کنند با ناآرام جلوه دادن ایران و ادامه لابی‌گری با کاخ سفید، زمینه را برای آشوب در کشور فراهم کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16492