• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

عادل حزبه پور، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: فرقه رجوی با دروغ و نیرنگ اعضای ساده لوح را به بازی گرفته است/ فرقه رجوی هیچ آینده ای ندارد و اعضا هم بعد از سال ها به این واقعیت پی برده اند

  • کد خبر : 14124
  • 14 آوریل 2018 - 10:55

عادل حزبه پور برادر عبدالامیر حزبه پور از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات مرکز خوزستان حاضر و با اعضای آن دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات، در این دیدار که روز سه شنبه مورخه ۲۱/۱/۹۷ برگزار شد اعضای انجمن نجات شعبه خوزستان ضمن خوشامد گویی و تبریک سال جدید آقای حزبه پور را در جریان آخرین وضعیت و تحولات فرقه رجوی در آلبانی و اعضای خوزستانی که ظرف ۲ ماه اخیر شجاعانه طلسم اختناق رجوی را شکسته و آزاد شدند قرار دادند.

اعضای انجمن تاکید کردند که تلاش خستگی ناپذیر سالیان خانواده و افشاگریهای اخیر جامعه جدا شدگان در آلبانی جواب داده و تشکیلات رجوی را در وضعیت شکننده و در مرحله فروپاشی قرار داده است. خبرهای رسیده از درون تشکیلات حاکی از مساله داری اعضا نسبت به عملکرد و وعده های دروغ مسئولین فرقه است.
عادل حزبه پور در پاسخ توضیحات اعضای انجمن گفت: سران فریب کار سازمان سالیان اعضا را علاف کرده اند. وی گفت: آنها با دروغ و نیرنگ سالیان اعضای ساده لوح را به بازی گرفتند و عمر و جوانی آنها را تلف کردند. حزبه پور اظهار داشت: اعضا اگر حتی زندانی هم بودند حداقل هفته ای یکبار ملاقات داشتند و یا بعد از چند سال دوران محکومیت آنها تمام می شد . او افزود: این فرقه هیچ آینده ای ندارد و اعضا هم بعد از سالیان به این واقعیت پی برده اند .
اعضای انجمن در پایان ضمن آرزوی آزادی هر چه زودتر برادر آقای عادل حزبه پور برای ایشان سلامتی و موفقیت را در سال جدید آرزو کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14124

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود