• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گفت و گو با فواد بصری، در رابطه با جابه جایی اسیران به اشرف ۳: رجوی و سرانش به آخر خط رسیده اند

  • کد خبر : 12415
  • 01 ژانویه 2018 - 9:53

– حتما شنیدید فرقه رجوی اسیران را به بیرون از آلبانی منتقل کرده در منطقه دورس نزدیک دریای آلبانی محلی با دیوارهای بلند و در یک دهکده قرار دارد آن محل را اشرف ۳ نام گذاری کرده هدف فرقه از این کار چیست ؟

قبل از پاسخ سئوال شما اجازه دهید هم به شما و هم به دوستان سلام و عرض ادب داشته باشم.
ما قبلا  گفتیم باز هم می گوئیم و در آینده هم خواهیم گفت فرقه رجوی در آستانه فروپاشی است در عراق و در پادگان اشرف فضای اختناق و سرکوب حاکم بود افراد هیچ راه نجاتی نداشتند اگر کسی با خط و خطوط رجوی مخالفت می کرد بشدت با آن برخورد می کردند و در یک حصار بسته در بیابانهای عراق افراد را نگه داشته بودند. بهتر است در رابطه با پادگان اشرف بحث نکنیم خیلی در این رابطه بحث شده موضوع اصلی ما فرقه رجوی در آلبانی است. شما فکر می کنید آماده سازی اشرف ۳ طی چند ماه صورت گرفته از همان روز اول ورود به آلبانی رجوی و سرانش برای اسیران برنامه ریزی کرده بودند اسیران را در شهر اسکان ندهند بهتر از هر کسی خود رجوی می داند در شهر با ریزش نیرو مواجه می شود همانطور هم شد افرادی که چندین سال در حصار بسته ( زندان ) بودند و چشم به دنیای آزاد و یا همان بورژوازی باز می کنند و از فرقه اعلام جدایی می کنند اگر دور تا دور پادگان اشرف سیم خاردار بود و از لای سیم خادارها می شد بیابانهای عراق را دید اشرف ۳ دور تا دور آن دیوارهای بلند کشیده شده طوری که هیچ یک از اسیران از داخل مقر نمی توانند بیرون را مشاهده کنند ببینید ظلم رجوی و سرانش تا چه اندازه ای است رجوی و سرانش ارزشی برای اسیران قائل نیستند جدیدا اسیران را به محلی بنام اشرف ۳ زندانی با دیوارهای بلند منتقل کرده . ما برای اسیران که جنایت رجوی را می بینند ولی اردوگاه فرقه را ترک نمی کنند متاسفیم .

-فرقه رجوی متنی را تحت عنوان در خواست انتقال به اشرف ۳ را تنظیم کرده و اسیران را وادار کرده متن یا فُرم را امضاء کنند شما این فُرم را مشاهده کردید


بله ! من فُرم را مشاهده و خواندم این هم یکی از ترفندهای فرقه رجویست می خواهد با فریب کاری و وعده های سرخرمن از اسیران تعهد بگیرد و آنها را در دام خودش نگه دارد فرقه رجوی چندین سال است این ترفند را بکار می گیرد زمانی که در بحران تشکیلاتی قرار می گیرد زنگ خطر او به صدا در می آید و شروع می کند به تعهد گرفتن از اسیران . خیلی جالب است در تعهد نامه قید می کند هر کسی به ما پشت کند جهنم جایگاه اوست و یا قبلا” می گفت هر کسی سوگند جلاله را زیر پا بگذارد تبدیل به سوسک می شود درعهد نامه اخیر بند جدیدی اضافه کرده و گفته هر فرد می خواهد عضو فرقه شود بایستی آموزشهای تئوریک برای عضویت را بگذراند تحصیلات برای این دوره دیپلم است تازه فرقه رجوی یادش آمده که بایستی مدرک دیپلم به افراد بدهد کدام دبیر و یا کدام استاد دانشگاه مدارک دیپلم اسیران تایید می کند خدا می داند تعهد های فرقه رجوی مرغ پخته را به خنده می اندازد.

-آیا فرقه رجوی در آلبانی مبارزه می کند ؟


کدام مبارزه ، مبارزه برای چه هدفی به قول خودشان چندین سال است دارند مبارزه می کنند به هدفی که داشتند رسیدند فرقه رجوی از همان ابتدا مبارزه نمی کرد برای بیگانگان مزدوری می کرد خون مردم بیگناه مردم ایران را می ریخت و از دشمنان مردم ایران پاداش می گرفت زمانی که در عراق بود تیم های ترور تشکیل می داد آنها را شستشوی مغزی می داد به مرزهای ایران می فرستاد و همه را به کشتن می داد الان هم در آلبانی تعداد افرادی که مانده اند سیاهی لشکر هستند مریم قجر می خواهد جلوی اربابان غربیش وانمود کند ما هم نیرو داریم و می توانیم به هدفمان برسیم هدفی که هیچ وقت محقق نمی شود .

-فرقه رجوی در تلویزیون خود تبلیغات زیادی می کند که اکثر مردم ایران هوادار ما هستند و در این رابطه خیلی گردوخاک می کند نظر شما چیست .


خیلی خنده دار است کجای دنیا فتوشاب می شود هوادار . وانگهی اگر فرقه رجوی مدعیست که اکثر مردم ایران خواهان آنها هستند خیلی سالها پیش در ایران حاکم می شدند فرقه ای که پایه و اساس آن بر فریب و دروغ سوار باشد چه انتظاری از آن دارید یادم می آید رجوی در یکی از نشست ها گفت اگر ما در ایران هواداری نداشته باشیم و مردم ایران ما را نخواهند مبارزه ما بی خود است بایستی این مبارزه را تعطیل کرد نخود . نخود . هر که رود خانه خود . مدتی قبل کتابی را مطالعه می کردم چند سال پیش جدا شدگان در خارج آن را چاپ کرده بودند در کتاب قید شده بود زمانی که رجوی در فرانسه بود خبر نگار از او می پرسد اگر مردم ایران شما را نخواهند چکار می کنید رجوی در جواب به خبر نگار می گوید باز هم مبارزه می کنیم . واقعا از رجوی و سرانش بایستی سئوال کرد شما برای چه کسانی دارید مبارزه می کنید اگر مردم ایران هوادار فرقه رجوی بودند الان در وضعیت فعلی نبودند که مثل خر در گل گیر کرده باشند ماهیت رجوی و سرانش برای مردم ایران روشن شده است و مردم ایران زالو نمی خواهند .

-فرقه رجوی می تواند تا مدت زمان طولانی اسیران را پشت دیوارهای بلند به قول خودشان اشرف ۳ نگه دارد؟


فکر نمی کنم همانطور که قبلا” گفتیم آلبانی عراق نیست شرایط آلبانی فرق می کند برای خود اسیران کاملا روشن است از فرقه رجوی مبارزه ای در نمی آید مریم قجر و سرانش هر کاری بکنند نمی توانند مانع ریزش نیرو شوند در آینده خیلی نزدیک شاهد ریزش نیرو خواهیم بود .

-حرف نا گفته ای دارید بزنید

رجوی و سرانش به آخر خط رسیده اند در آلبانی دست و پا می زنند یک زمانی با زور و شکنجه می توانست افراد را در یک حصار بسته نگه دارد الان چگونه می خواهد افراد را نگه دارد شما فکر می کنید فرقه رجوی می تواند پشت دیوارهای بلند افراد را شکنجه کند و بزور افراد را نگه دارد ما قبلا” هم گفته بودیم ریزش نیرو ادامه دارد ظرف تشکیلات رجوی خیلی وقت است ترک خورده و در آستانه شکستن است چشم انداز روشن است فرقه رجوی فرو می پاشد . به امید روزی به عینه ببینیم رجوی و سرانش در برابر قانون حساب پس بدهند .

با تشکر از شما وقتتان را در اختیار ما گذاشتید .
من هم از شما تشکر می کنم شاد و سالم باشید .

انتهای پیام / انجمن نجات استان مرکزی ( اراک)

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12415