• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

عبدالصمد فانی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: وحشت سران این فرقه را از خانواده ها دیده ام

  • کد خبر : 11223
  • 19 اکتبر 2017 - 11:19
برادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: من یک بار با خانواده ها به عراق رفتم و درآنجا ترس و وحشت سران این فرقه را از خانواده ها واعضای جدا شده از نزدیک دیدم.

روز دوشنبه مورخ ۲۴مهرماه آقای عبدالصمد فانی برادر نجم الدین فانی از اسیران فرقه تروریستی رجوی در دفترانجمن نجات خوزستان دیدار داشتند. درطی این دیدار ابتدا اعضای انجمن نجات ضمن تشکراز حضورآقای فانی به سوال ایشان درخصوص اخبار و وضعیت آلبانی پاسخ دادند و تاکید کردند با انتقال اعضا از عراق به آلبانی درشهریور ماه پارسال وضعیت فرقه رجوی به هم ریخته و نابسامان است .

مریم رجوی با یک اشتباه محاسبه فکر می کرد که شرایط ومعادلات آلبانی همانند عراق است و می تواند اعضا را درکشورآلبانی هم تحت فشارهای روحی و روانی قرار دهد وهمچنان به اسارت بگیرد. با عقب نشینی فرقه رجوی از عراق به آلبانی که با تلاش های خانواده ها صورت گرفت مریم رجوی از آن بنام انتقال بزرگ و پیروزمندانه نام برد ولی درآلبانی که اعضا درشرایط نسبتا آزاد تری قرار گرفتند تحت تاثیر فضای آزاد ومناسبات روزمره مردم که خاطرات خانوادگی آنها قبل از اسارت درفرقه رجوی را برایشان تداعی می کرد غل و زنجیرهای ذهنی وعینی را درهم می شکنند وبه دنیای آزاد قدم می گذارند .
درطی یکسال اخیر صدها نفرازفرقه جدا و همین تعداد در خروجی در انتظار جدایی هستند. افزایش روزمره تعداد اعضای جدا شده مقامات دولت آلبانی وکمیساریای ملل را ناگزیر کرده است که آنها را بمثابه جامعه جدا شدگان به رسمیت بشناسند وطرف حساب قرار دهند اعضای جدا شده درآلبانی با شجاعت واز خود گذشتگی با افشای مناسبات فرقه رجوی درآلبانی افکارعمومی مردم آلبانی را متوجه واقعیت های درونی این فرقه نموده اند.
آقای فانی ضمن تشکر از تلاش های اعضای انجمن وجامعه جدا شدگان آلبانی گفت من یکبار با خانواده ها به عراق رفتم درآنجا ترس و وحشت سران این فرقه را از خانواده ها واعضای جدا شده از نزدیک دیدم برای خودم درهمان موقع سوال بود مگر انجام یک ملاقات چه مشکلی برای این گروه ایجاد می کند ولی بعد به تدریج وبا افشاگری های اعضای جدا شده فهمیدم مناسبات و تشکیلات اینها تا کجا تحمیلی وپوسیده است و ترس و وحشت رهبران آنها دقیقا از همین موضع است بهرحال درآلبانی دیگرنمی توان اعضا را درتوهم وخیال پردازی نگاه داشت این فرقه به پایان حیات خود نزدیک شده است. اعضای انجمن ضمن آرزوی موفقیت برای آقای فانی آزادی همه اسیران فرقه و بخصوص برادر ایشان را از خداوند طلب کردند.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11223

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.