• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تکرار تاریخ با خیانت دوباره منافقین/ گزارش ۵۲ صفحه ای منافقین به ترامپ باز هم در جهت خیانت به ملت ایران / تاریخ از آغاز خیانتکارانی به اندازه فرقه رجوی برای ملت خود را ندیده است

  • کد خبر : 11115
  • 12 اکتبر 2017 - 10:54

منافقین روز چهارشنبه گزارش ۵۲ صفحه‌ای را در اختیار فاکس نیوز قرار دادند، عنوان این گزارش : «سایت‌های نظامی بازرسی نشده است» و هسته کلام در آن این ادعا است که برنامه هسته‌ای ایران با ابعاد نظامی متوقف نشده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق، ادعای جدید فرقه رجوی: «سایت‌های مخفی هسته‌ای ایران که در مسیر توسعه سلاح‌های اتمی هستند فاش شدند.» تکرار تاریخ از ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۷٫ فرقه تروریستی رجوی درست چندساعت پیش از اعلام تصمیم دونالد ترامپ، رییس‌جمهور ایالات متحده درباره سیاست جامع دولتش در قبال ایران به شمول رویکرد واشنگتن نسبت به توافق هسته‌ای با ایران، رسانه امریکایی فاکس‌نیوز گزارشی اختصاصی از یافته‌های مورد ادعای منافقین در مورد ابعاد متفاوت برنامه هسته‌ای ایران داده است. دونالد ترامپ ادعا می‌کند که توافق هسته‌ای ایران با ۱+۵ در راستای منافع امریکا نیست و به همین دلیل احتمالا ظرف چندساعت آینده پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید نخواهد کرد. این اقدام فرجام برجام را در اختیار کنگره امریکا قرار می‌دهد که ۶۰ روز برای اعلام نظر در این باره فرصت خواهد داشت. در حالی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با سختگیرانه‌ترین مکانسیم‌های بازرسی و نظارت تاکنون هشت بار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را در دو سال گذشته تایید کرده است اما منافقین روز چهارشنبه گزارش ۵۲ صفحه‌ای را در اختیار فاکس نیوز قرار دادند. عنوان این گزارش این است که سایت‌های نظامی بازرسی نشده است و هسته کلام در آن این ادعا است که برنامه هسته‌ای ایران با ابعاد نظامی متوقف نشده است. فاکس‌نیوز که به شکل اختصاصی متن این گزارش ۲۵ صفحه‌ای را در اختیار دارد در این باره به نقل از یکی از اعضای منافقین می‌نویسد: سال‌های سال گفته شده که برنامه هسته‌ای ایران دو بعد متفاوت صلح آمیز و نظامی دارد. در همه این سال‌ها نیز برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران پوششی برای برنامه‌های نظامی این کشور در حوزه هسته‌ای بوده است اما حقیقت این است که ابعاد نظامی در حقیقت قلب برنامه هسته‌ای ایران هستند. در بخش‌های دیگری از این گزارش ادعا شده که سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی موسوم به سپند از دو دهه پیش مورد توجه سازمان منافقین بوده است. در ادامه این گزارش هم ادعا شده است که بخشی که مسوولیت تحقیقات مستقیم در مورد تسلیحات اتمی را برعهده دارد با عنوان مرکز تحقیقات و توسعه انفجار و ضربه مشغول به کار است. فاکس نیوز در ادامه این گزارش به نقل از فردی با نام جعفرزاده که از اعضای منافقین است، می‌نویسد که بخش‌های نظامی ایران که در آنها تحقیقات درمورد بمب هسته‌ای انجام شده در طول سالیان گذشته هم تغییر نام و هم تغییر مکان داده‌اند.
این گزارش در حالی تمرکز خود را بر ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای ایران قرار داده است که پرونده مربوط به این مساله پس از حصول برجام در جولای سال ۲۰۱۵ با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای همیشه بسته و مختومه شد و دبیرکل آژانس نیز در گزارش خود تاکید کرد که هیچ گونه انحراف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران نیافته است. بنا بر نوشته های اعتماد، با این وجود فرقه تروریستی رجوی در حالی ادعای وجود ابعاد نظامی در برنامه هسته‌ای ایران را مطرح کرده است که دولت دونالد ترامپ نیز در چندماه اخیر در مسیر بهانه یابی‌ها برای تحت فشارقرار دادن ایران در چارچوب برجام، فشار بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بازدید از تاسیسات نظامی ایران را شدت بیشتری بخشیده است. نیکی هیلی، نماینده امریکا در سازمان ملل نیز در راستای تحقق همین سناریو سفری در تابستان به وین داشت و با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرد؛ دیداری که عملا به سرانجام و فرجام ویژه‌ای نرسید. با این وجود به نظر می‌رسد که این گزارش منافقین نیز در راستای فشارهای مدنظر امریکا برای دسترسی به تاسیسات نظامی ایران است که البته چنین مساله‌ای هم از سوی مقام‌های سیاسی عالیرتبه در ایران و هم از سوی چهره‌های نظامی در کشورمان به‌شدت رد شده است.
نکته قابل توجه در این گزارش این است که تمامی اطلاعات داده شده در مورد مراکز نظامی ایران تکراری است و هیچ گونه نکته جدیدی در مورد این تاسیسات و فعالیت‌های داخل آنها ارایه نشده است. در انتهای این گزارش نیز با استناد به اطلاعاتی که هیچ مدرک مستدلی برای آنها وجود ندارد، ادعا می‌شود که برنامه هسته‌ای ایران به شکل مخفیانه حتی پس از جولای ۲۰۱۵ و حصول برجام، ابعاد نظامی داشته است و همچنین در مورد عدم دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این سایت‌ها و مکان‌ها ابراز نگرانی شده است. جعفرزاده که فاکس‌نیوز از وی با عنوان عضو ارشد منافقین نام می‌برد در ادامه گفت‌وگوی خود با این رسانه امریکایی ادعا می‌کند که کنگره باید بر حجم تحریم‌های اقتصادی ایران بیفزاید تا در ایده مقابل هم قرار دادن دولت و ملت موفق شود. ایده نخ‌نمایی که در جریان تحمیل شدیدترین تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای بر ملت ایران نیز ره به جایی نبرد و در نهایت شش قدرت بین‌المللی در حالی مقابل ایران در میز مذاکرات نشستند که هم برنامه هسته‌ای ایران کیفیت و کمیت بیشتری یافته بود و هم نقشه اروپا دست‌دردست امریکا برای به زانو در آوردن ایران با توسل به تحریم به بن‌بست خورد. گزارش های منافقین در راستای خیانت به ملت ایران در حالی است که این فرقه بیش از ۱۷ هزار ترور را در داخل ملت ایران انجام داده و در حال تبدیل به منفورترین خیانتکاران جهان می باشد. تاریخ از آغاز خیانتکارانی به اندازه فرقه رجوی برای ملت خود را ندیده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11115