• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

افشاگری اخبار دروغ فرقه رجوی در کنفرانس بین المللی«اخباردروغ»در پارلمان اروپا

  • کد خبر : 10671
  • 17 سپتامبر 2017 - 10:49

ششم سپتامبر ۲۰۱۷  رضا جبلی به نمایندگی از کانون آوا و به دعوت پارلمان اروپا در کنفرانس “اخبار دروغ” که از طرف گروه اتحاد لیبرال ها و دموکرات ها در محل این پارلمان دربروکسل برگزار شده بود، شرکت کرد.
در این کنفرانس خانم نماینده مریتسی اسکاک، آقای نماینده پتراس اوسترویسویس و آقای نماینده مورتن لوکاگارد و همچنین پروفسورلیزا ماریا نودرت از دانشگاه اکسفورد، پروفسور وینسن هیندریک از دانشگاه کپنهاک سخنرانی کردند.

کنفرانس از ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر ادامه داشت. در این کنفرانس تعداد زیادی از شخصیتهای علمی و دانشگاهی شرکت داشتند.

در این کنفرانس سخنرانان از زوایای مختلف در رابطه با نشراخبار دروغ و هدایت کنندگان پشت پرده آن صحبت کردند و نمونه های مشخص ومتعددی در این رابطه را بیان نمودند.

رضا جبلی ضمن معرفی خود و کانون آوا در رابطه با اخبار دروغ و شیوه های مختلف ان که توسط فرقه رجوی در ۳۶ ساله گذشته انجام شده گفتند:

” من خودم عضو فرقه ای بودم که برای ساختن اخبار دروغ اتاق به اصطلاح فکر درست کرده بود و تعداد زیادی از افراد این فرقه بطور حرفه ای کارشان فقط تولید اخبار دروغ بود و بطور مثال خبری را در ازای پرداخت پول به یک روزنامه گمنام و محلی دراردن می دادند و بعد خودشان همان خبر را بعنوان اخبار مهم و موثق در نشریات خود درج کرده و به اکثر خبرگزاریها و مطبوعات ارسال میکردند البته کار این فرقه در ترویج اخبار دروغ به اینجا ختم نمی شود و انها با پرداخت پولهای هنگفتی سیاستمدارانی را خریده و توسط انها هم این اخبار را ترویج میکنند.

این فرقه بخصوص در ۱۰ سال گذشته بطور مرتب در پارلمان اروپا به انتشار و ترویج اخبار دروغ پرداخته و متاسفانه بعضی از نمایندگان هم انها را در این راه همراهی کرده و می کنند.

در اینجا سئوال من این است که چرا پارلمان اروپا مبارزه با اخبار دروغ را از خانه خود شروع نمی کند و یکبار برای همیشه به فریب و دروغ یک نه بزرگ نمی گوید و ایا وقت ان نرسیده که پارلمان اروپا را از وجود این فرقه ضد انسانی که تعداد بیشماری از شهروندان ایرانی را ترور و کردهای عراقی را زیر تانک های اهدایی صدام له کرد، پاک کرد؟ که حتی به نوزادان اعضای فرقه خود هم رحم نکرد و انها را از مادرانشان جدا و به هزاران کیلومتر دورتر فرستاد و پدران و مادرانشان را هم در اسارتگاه اشرف کشت و شکنجه کرد پس اقایان و خانم ها بیایید مبارزه با اخبار دروغ را از بیرون ریختن این جانی و دروغگوی بزرگ یعنی مریم قجر ملقب به مریم رجوی شروع کنیم.”

در پایان کنفرانس اقای جبلی با نمایندگان و تعدادی از شرکت کنندگان دیدار کردند و به افشاگری علیه فرقه رجوی پرداخته و به سئولات انها مخصوصا در رابطه با بچه ها و خانواده و جدایی انها پاسخ دادند که شرکت کنندگان ضمن تاثر شدید خود درخواست ارتباط بیشتر با کانون آوا و ملاقات با جداشدگان را داشتند که قرار شد در اینده نزدیک کنفرانسی در یکی از کشورهای اسکاندیناوی برگزار کنیم.

انتهای پیام / کانون آوا

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10671

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود