• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کاظم شهیدی برادر یکی از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی: خانواده ها به هرشیوه ای خود را به آلبانی برسانند

  • کد خبر : 10601
  • 14 سپتامبر 2017 - 13:26

روز یکشنبه مورخه ۱۹/۶/۱۳۹۶ آقای کاظم شهیدی برادر لفته شهیدی از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات شعبه خوزستان حاضر و با اعضای انجمن نجات دیدار نمود.
در جریان این دیدارآقای کاظم شهیدی ضمن تبریک عید غدیر از زحمات اعضای انجمن شعبه خوزستان درهمیاری خانواده ها برای آزادی عزیزانشان تشکر کرد و از اعضای انجمن درخصوص آخرین اخبار وتحولات درآلبانی سوال نمود.
اعضای انجمن متعاقبا عید غدیر را به آقای شهیدی تبریک گفته ودر رابطه با آخرین تحولات درآلبانی و وضعیت اعضای جدا شده گفتند.
به رغم تمامی فشارهای سرکوب گرایانه این فرقه وبخصوص شخص مریم رجوی درشکستن موج مخالفت و ریزش نیرو روند جدایی ها روبه افزایش است. شرایط متفاوت آلبانی درقیاس باعراق و قرارگرفتن اعضا درفضای بازترعملا سران فرقه را با بحران مسله داری اعضا مواجه ساخته است. اعضا حضورخود را درآلبانی غیرقابل توجیه وصرفا گذران بی هدف عمر و زندگی میدانند زیرا عملا هیچ چشم اندازی برای رسیدن به هدفی که سالیان بخاطرآن بازیچه مسعود ومریم رجوی شدند نمی بینند. درحال حاضر روزانه اعضا ساز جدایی کوک می کنند ودهها نفرعضوخواهان جدایی درخروجی این فرقه منتظر نوبت هستند .
از طرف دیگرافشاگری های بدون وقفه اعضای جدا شده افکارعمومی مردم آلبانی را نسبت به ماهیت این فرقه مسله دار و دولتمردان آلبانی را حساس کرده است.درحال حاضر جامعه جداشدگان بعنوان یک معضل فرقه رجوی درآلبانی بحساب می آید .
درکنارافشاگری های اعضای جداشده خانواده های اسیران نیز با نامه نگاری با مقامات دولت آلبانی وکمیساریا ‌وطرح درخواست های ملاقات باعزیزانشان عملا شرایط سختی را برای سرکردگان فرقه رقم زده اند. مریم رجوی سرکرده فرقه برای خلاصی از این بحران مجددا به آلبانی آمده وبا فریب ونیرنگ والتماس از نیروها می خواهد تا بهمن ۹۷ به او فرجه دهند ولی اعضا که سالیان فریب وعده وعیدهای رجوی را خورده اند هرگز حاضرنیستند به اراجیف او گوش کنند. مریم رجوی بعنوان آخرین ترفند طرح انتقال اعضا از شهرتیرانا به یک مکان قرنطینه ای درحومه شهررا دربرنامه دارد تا اعضا را همانند عراق درمکانی مشابه پادگان اشرف به اسارت بگیرد که تا این لحظه با مقاومت اعضا مواجه شده است.
آقای شهیدی ضمن تشکراز توضیحات مبسوط اعضای انجمن گفت وضعیت پریشان ومسله داربودن آنها درعکس هایشان بخوبی پیداست. اعضا دیگرحتی حوصله مرتب کردن سر و وضع خود را ندارند وبرخلاف گذشته موهایشان را هم رنگ نمی کنند.اکثرچهره ها افسرده ودرهم وسرها پایین است . به امید خدا دیگر تا اضمحلال این فرقه چیزی نمانده است.آقای شهیدی تاکید کرد به نظرمن خانواده ها می بایست بهرشیوه ای خود را به آلبانی برسانند.آقای شهیدی مجددا از تلاش های انجمن نجات واعضای جداشده برای آزادی عزیزانشان تشکر کرد واعضای انجمن درپاسخ ضمن تشکر از حضور آقای شهیدی برایشان آرزوی رهایی برادرشان را نمودند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10601