• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

زعفر صبایی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: پدرومادرم درآرزوی دیدار فرزندشان بی تابی می کنند

  • کد خبر : 10307
  • 31 آگوست 2017 - 23:24

جبار صبایی فرزند ارشد یک خانواده محروم وروستایی بالغ بر۳۰ سال است که طعم اسارت صدام ورجوی را تجربه کرده است وخانواده خاصه پدرومادری را ازدرآغوش کشیدنش محروم ساخته است که زندانبان ومسبب اصلی آن شخص رجوی از فرقه تروریستی ومافیایی موسوم به مجاهدین خلق است .
عکسی را که مشاهده می کنید پدرومادرمحروم ودردمند ودرعین حال چشم انتظارجبارصبایی عضواسیررجوی درتیرانای آلبانی است که بی صبرانه درانتظاردلبندشان لحظه شماری میکنند .
زعفر صبایی از برادران جبار و از اعضای مرتبط و فعال انجمن نجات گیلان گفت:  برغم مشکلات وگرفتاریهای زندگی شخصی که هرکسی می تواند درگیرش باشد حاضرم برای کسب خبر و ملاقات با برادراسیرم جبار به تیرانا سفربکنم شاید که بتوانم خبری یا عکسی از ایشان برای پدرومادر رنجدیده و سالمند و چشم انتظارم به ارمغان بیاورم تا رضایت شان را جلب کنم . واقعا پدرومادرم درآرزوی دیدار و درآغوش کشیدن فرزندشان بسیار بی تابی میکنند وبعد سی سال دوری از جگرگوشه شان هنوز که هنوز است در خواب کابوس می بینند که برایشان آزار دهنده است وتعریف میکنند که فرزندمان دراسارت هیولایی است که نیازمند کمک ویاری است که نجاتش دهیم .
صبایی که بسیار صبور و آرام و دوست داشتنی می نمایند درادامه افزود:حقیقت برای خودم هم جای سوال دارد که اسارت و بی خبری اعضای اسیر رجوی درعراق واشرف ولیبرتی را می فهمم و لیکن درآلبانی یعنی هزاران کیلومتردورترازجوارخاک میهن و آن هم درخاک اروپا چطوراست که اسرای رجوی ازجمله برادرم حق برقراری ارتباط با دنیای آزاد خاصه خانواده دردمند ومنتظرخود را ندارند !؟
رجویها به تجربه دریافتند که اعضای جداشده بلای جان رجویها هستند وبا روشنگری وافشاگری ازآنچه که سالیان ازجنایت وخیانت رجوی به چشم دیدند وبا گوشت وپوست خود لمس کرده اند ؛ کوتاهی نمی کنند و وظیفه انسانی خود می بینند که سکوت نکنند لذا بگیر و ببند وتمام موانع بازدارنده حاکی ازآن دارد که رجویها نابخردانه می خواهند مانع ازریزش وجدایی اعضای ناراضی خود شوند ودراین راستا درقدم اول مانع ازارتباط شان با خانواده هایشان میشوند چراکه میدانند خانواده ها پاد زهر مارهای افعی هستند که عزیزانشان را آلوده کرده اند تا توان تصمیم گیری ازجدایی ومسخ اهریمن دوران را ازدست بدهند وناگزیربه پذیرش اسارت خود باشند وازترس تن به سکوت وانفعال بدهند.

انتهای پیام / انجمن نجات گیلان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10307