• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شماره ۱۲ مجله خبری- تحلیلی فراق نامه

  • کد خبر : 10945
  • 02 اکتبر 2017 - 10:16

شماره ۱۲ مجله خبری – تحلیلی فراق نامه با مروری بر آخرین رویدادهای فرقه رجوی همراه با تحلیل ها و مصاحبه های خواندنی در ۱۰۰ صفحه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، این مجله که به همت دفتر انجمن نجات استان اردبیل منتشر می شود مورد استقبال گسترده انجمن های نجات سراسر کشور قرار گرفته است.

تیتر اصلی و روی جلد این مجله به مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی فراق با مکی رفیعی، از جدا شده های اخیر از فرقه اختصاص یافته است. در بخشی از این مصاحبه آمده است: «در حال حاضر شکر خدا فرارهای از فرقه زیاد شده وآ ن هم به دلیل آگاه تر شدن افراد است. هر چه به جلو برویم قطعا این جداشدن ها زیاد می شود. در گذشته جدایی، بیشتر از لایه های پایین بود ولی الان مشاهده می کنیم که مسؤولین رده بالا، فرماندهان نیرویی وغیر نیرویی  جدا می شوند . به قطع آن هایی هم که در فرقه ماندند بیشتر در چه کنم، چه کنم افتادند ومردد هستند و آن هم به علت سن وسالشان است که با خودشان‌ می گویند آیا بعد از این همه عمربیرون برویم چه کنیم . من در همین جا هم به شما این وعده را می دهم که جداشدن از فرقه با یاری خداوند بیشتر و بیشتر خواهد شد مطمئن باشید.

تمام حرف های فرقه دروغ محض است.ما جداشده ها از وقتی ایران آمدیم تا الان هیچ ممنوعیتی نداشتیم.علی رغم این که ما سال ها دشمن این نظام بودیم ولی مانع وحایلی در پیشرفت کاری ، درسی واجتماعی ما نبود ومانند یک شهروند عادی با ما برخورد می شود .اما درباره بیکاری که فرقه درباره آن مانور می دهد باید بگویم که در همه کشورها بیکاری وجود دارد و درایران هم با این همه تحریم های ظالمانه توسط دشمنان قطعا مشکل وجود دارد که با یاری خداوند، وحدت و همبستگی میان تمام مردم این موضوع ریشه کن خواهد شد.

چندین بار مرا به انفرادی بردند و مرا با تهدید وامضا گیری به تشکیلات منحوس خود برگرداندند. سختی زیادی کشیدم، در چندین نوبت مرا به خروجی برده وچند نفر با چوب وآهن به من حمله کردند که چرا می خواهی دراین شرایط از فرقه جدا شوی و تا سرحد مرگ مرا زدند.پس از آن درون خود تصمیم گرفتم که به هیچ عنوان حرف رفتن را نزنم بلکه فقط به فکر فرار باشم.»

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10945

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی