احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
امید آن است که با خواندن این نامه تماس بگیری و ما را از نگرانی در بیاوری. درست است که همه خانواده نگران شما هستند اما من مادرم تحملم تمام شده دارم از غصه دق می کنم ، خواهش می کنم با بر قراری تماس آرامش به فضای خانه ام برگردانید.
خبر اشغال کویت در لایههای پائین فرقه شادی آفرین بود و برای مسعود رجوی زمینه ایجاد تشویش و نگرانی ؛ چرا که فرقه رجوی از درگیر شدن در جنگ عراق و کویت به آرزوی همیشگیاش که تصرف کشور ایران بود ، دست نمییافت.
یادش به خیرحاج قربان دهقان . بالابلند وخوش اندام ومشتاق دیدارفرزند اسیرش دراسارتگاه رجوی خائن . با خوشرویی وانگیزه ای قوی همواره پیامش این بود که روزی اسرای رجوی ازجمله فرزندش که روزگاری در مقابل صدام ملعون ومتجاوز سربازوجنگنده بود؛ آزاد وبه کانون خانواده هایشان بازخواهند گشت .
گفتم بهتر است که راجع به خاطرات خودم که بیش از بیست سال در مناسبات این سازمان بوده ام و از نزدیک شاهد اعمال تروریستی و فرقه گرا یا نه سازمان مجاهدین بوده ام صحبت کنم تا بدین وسیله هم به بخشی از سوالات هموطنان عزیز پاسخ داده باشم و هم اینکه با بیان این خاطرات تلخ و مروری بر یک تجربه تلخ جوانان عزیز کشورم را هشیار کنم که هیچ وقت گول شعار های توخالی و پوچ و بی محتوا و پر طمطراق گروههایی نظیر سازمان مجاهدین خلق را که خود را مدافع سرسخت حقوق بشر و دموکراسی و آزادی بیان می دانند را نخورند و در دام این گروه های به ظاهر انقلابی را نخورند و مثل بنده و دیگر دوستانم بهترین سرمایه خودشان که عمر هست و بهترین دوران عمر خود را که جوانی هست هدر ندهند. همانطور که جنابعالی اشاره فرمودید من حدود بیست سال بهترین دوران عمر خودم را یعنی جوانی ام را در این مناسبات فرقه رجوی تحت عنوان سازمان انقلابی مجاهدین خلق ایران سپری کردم. من در سال پنجاه و هشت خورشیدی که دوران راهنمایی تحصیلاتم را می گذراندم و پانزده سالم بود از طریق یکی از معلمان خودم بنام ستوده با سازمان مجاهدین آشنا شدم که …
برای اینکه عمق دجالیت و شیادی سران فرقه رجوی زنباره برای همه ایرانیان و دیگر ملتها مشخص شود به یک نمونه از عقب نگه داشتن اعضاء نگون بخت از جامعه معمولی را بیان کنم برپائی اموزش عالی ؛ اکادمیک پیش کش رجوی زنباره و مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی جنایتکار .
به دنبال عزیمت مسعود رجوی از پاریس به بغداد، در همه امور فرقه تغییراتی ایجاد شد. این تغییرات در شیوه سازماندهی نیروها و جنگ برای باصطلاح سرنگون کردن حکومت ایران در نظر گرفته شده بود. برای موجه جلوه دادن سفر مسعود رجوی به خاک دشمن ایران یعنی عراق نیز به نیروها گفته شد که: «باید با حداکثر تلاش و مبارزه، در مدت دو سال، همه موانع برای سرنگونی حکومت اسلامی از سر راه برداشته شود، چون رهبری بیشتر از دو سال نمیتواند در کشور عراق بماند. رهبری به جوار خاک میهن آمده است تا با سازماندهی و کیفیت جنگی جدید، نیروهای داخل ایران و عراق را انگیزه و سامان دهد. اگر مدت اقامت ما بیشتر از دو سال در خاک عراق طول بکشد، رهبری خواهد سوخت.»
ما امروز آکسیون داشتیم درمقابل ساختمان سازمان ملل در ژنو و پلاکاردهائی را حمل می کردیم مبنی بر نه به تشکیلات رجوی و نه به مریم رجوی، باز هم به رویه همیشگی خودش این تشکیلات بصورتی فرقه گرایانه اجازه ایجاد ارتباط بین اعضای خانواده و بستگانشون نمی ده و عجیب اینه کسانی که درون تشکیلاتشون این قوانین فرقه ای حاکم هست مدعی حقوق بشر هم می شوند.
در این رابطه باید گفت که هر کس حق دارد و باید هم خواستار لغو مجازات اعدام و شکنجه در جهان بویژه در ایران و ایران فردا باشد ولی این یکی یعنی مریم قجر عضدانلو (رجوی) و کلا فرقۀ رجوی چنین حقی را ندارند برای اینکه این توهین به عقل و شعور افراد خود فرقه اش و مردم ایران و جهان و فریب بزرگ افکار عمومی است چرا که اساس و پایۀ ایدئولژی و تاکتیک و استراتژی این فرقه مبتنی برترور و اعدام و قتل می باشد.
سوء استفاده رجوی از جوامع بین المللی با فریب لغو اعدام نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از فرقۀ رجوی فرقه رجوی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم در پاریس و یک نمایشگاه عکس در پارلمان اروپا در تاریخ ۱۰ اکتبر روز جهانی لغو مجازات اعدام می باشد. این دجالگری جدید و […]
اما از همه اینها که بگذریم درماندگی با شکوه یک فرقه سیاسی مذهبی بد جور دیدنی است که در قرن بیست و یکم و هزاره سوم این چنین در صدد فریب افکار عمومی و افکار خصوصی !؟ است. و جالبتر آنکه این بلاهت و درماندگی را نام « مبارزه !!» به آن داده است تا بیشتر خودش را همچون کبکی سر در برف فرو برده و شیره را به غایت بر سر خویش بمالد. افکار عمومی در دنیای امروز درماندگی و استیصال روز افزون این جریان وابسته را هر چه بیشتر نظارهگر است.پر واضح است که مسئولین این جریان بویژه مریم رجوی باقی عمر را حتی به آرزوی اینکه « تغاری بشکند ماستی بریزد » هم سپری نمیکنند چون در دنیای واقعیات و نه توهمات حتی شکستن هیچ تغاری در چشم انداز نیست و بهتر از همه سازمان مجاهدین میداند که در دسترس نزدیک مدت و میان مدت هم نیست.
رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا در نامه ای به مقامات دولت، محافظت از گروهک منافقین به عنوان «جاسوسان هسته ای مفید» را خواستار شد.
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]