• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامۀ تعدادی از جداشدگان از فرقه رجوی به وزیر کشور فرانسه

  • کد خبر : 4001
  • 10 اکتبر 2015 - 8:51

نامۀ تعدادی از جداشدگان از فرقه رجوی به وزیر کشور فرانسه

آقای برنار کازنووBernard Cazeneuve وزیر کشور محترم فرانسه؛

درودهای گرم ما را بپذیرید،

ما گروهی از اعضا و مسئولین سابق فرقه رجوی و منشعبین از آن که هر یک بعد از سی سال کار در تشکیلات این فرقه در اروپا و عراق از آن جدا شده و اکنون پناهندۀ سیاسی در فرانسه وآلمان هستیم اطلاع یافتیم که مسئولین این فرقه که مقیم شهر Auvers Sur Oise فرانسه هستند روز ۱۰ اکتبر امسال به مناسبت روز جهانی لغو مجازات اعدام در سالن Bursa پاریس می خواهند یک گردهمایی با جمع آوری لابی های پولی اروپایی و آمریکایی شان برگزار کنند و این بار و برای اولین بار در یک مجمع علنی بیرونی از زبان مریم رجوی ادعای طرفداری از لغو مجازات اعدام نمایند.

در این رابطه باید گفت که هر کس حق دارد و باید هم خواستار لغو مجازات اعدام و شکنجه در جهان بویژه در ایران و ایران فردا باشد ولی این یکی یعنی مریم قجر عضدانلو (رجوی) و کلا فرقۀ رجوی چنین حقی را ندارند برای اینکه این توهین به عقل و شعور افراد خود فرقه اش و مردم ایران و جهان و فریب بزرگ افکار عمومی است چرا که اساس و پایۀ ایدئولژی و تاکتیک و استراتژی این فرقه مبتنی برترور و اعدام و قتل می باشد.

این فرقه که دارای اعتقادات مذهبی  به عنوان ایدئولوژی آن از نوع داعش می باشد معتقد به وجوب قصاص (انتقام مقدس) و قتل مخالفان اعتقادی خودش است که پیوسته به آن عمل کرده و به اعتراف خودش و با اعلان رسمی و علنی در رسانه های خودش پانزده هزار نفر را در ایران به اتهام وابستگی به رژیم حاکم به قتل رسانده و به این کارها با توصیف «اعدام انقلابی» علنا افتخار هم کرده و می کند و به تأکید بسیاری از سازمانهای حقوق بشری و دولتهای جهان یک فرقۀ تروریستی و خشونت طلب می باشد ولی پیوسته برای جلب حمایت دولتهای غربی و دنیای آزاد و مدرن به ظاهر و در تبلیغات خارجی اش خودش را ضد تروریسم و ضد خشونت و طرفدار دموکراسی و اخیرا نیز طرفدار لغو مجازات اعدام نشان می دهد.

کسی که معتقد به ترور کردن و کشتن افراد به طور غافلگیرانه با انفجار یا سلاح باشد بالاخره معتقد به مجازات اعدام می باشد. همچنین به اعتراف و نوشتۀ بالاترین مسئولان جدا شده از این فرقه و شاهدان عینی در سالهای بعد از ۱۹۹۵ صدها نفر را در داخل تشکیلاتشان و مشخصا در قرارگاه اشرف در عراق به بهانه پیدا کردن نفوذی رژیم زندانی و شکنجه کردند و تعدادی را هم از اعضای شورای رهبری و افراد رده بالا را که مخالف سیاستهای رجوی بودند و یا قصد بیرون رفتن از این فرقه را داشتند به قتل رساندند که از جملۀ آنها مهری موسوی و مینو فتحعلی و معصومه غیبی پور و قربانعلی ترابی و پرویز احمدی و… را می توان نام برد.

تازه اینها غیر از موارد دیگر نقض حقوق بشر توسط رجوی و فرقه اش در داخل تشکیلات این فرقه بویژه در عراق هستند که از جملۀ آنها شکنجه های روزانۀ روحی روانی افراد با انواع نشستهای تفتیش عقاید و فحش و فحاشی و کنگاش ذهنی از جمله افکار جنسی و مجبور کردن بیان آنها در برابر افراد دیگر و قطع ارتباط افراد با بیرون از جمله با افراد خانواده و ممنوعیت و محدویت هر گونه تماس و ارتباط و دیدار با افراد خانواده حتی در داخل تشکیلات از جمله دیدار اینجانب قربانعلی حسین نژاد با دخترم که در ۱۷ سالگی او را از فرانسه به عراق بردند و اکنون که ۳۷ سالش می باشد هنوز در اردوگاه این فرقه در عراق در اسارت بدون حق تشکیل خانواده به سر می بردو انواع کنترلها و تعقیب و مراقبتها برای صحبتهای افراد با همدیگر و طلاقهای اجباری و ممنوعیت ازدواج و… را می توان نام برد.

در داخل تشکیلات رجوی ما جدا شدگان از این سکت بارها شاهد محکومیت برخی اعضا و مسئولین مخالف سیاستهای رجوی به اعدام از سوی خود مسعود رجوی و همسرش مریم رجوی بودیم که از جمله اینجانب قربانعلی حسین نژاد از امضاء کنندگان این نامه را مسعود و مریم رجوی در تابستان سال ۲۰۰۱ در یکی از قرارگاههای این فرقه تنها به جرم چسباندن یک اعلامیه به تابلوی اعلانات علیه اعمال فشارها و سرکوب عقاید و نظرات در داخل تشکیلات محکوم به اعدام کردند. همچنین طبق آئین نامۀ داخلی این فرقه که برای ما در آنجا خوانده می شد مجازات هر گونه ارتباط جنسی افراد با همدیگر اعدام بود.

حالا رجوی در حضیض شکست و سوختن و رسوایی یکجای تمام استراتژیها و تاکتیکها و سیاستهایش برای همسو نشان دادن خودش با اندیشه ها و ارزشها و شعارهای نوین بین المللی و عصر امروز شعار لغو مجازات اعدام بدهد!… این شعار را کسی یا جریانی یا حزبی حق دارد بدهد که مطلقا معتقد به قتل انسانها چه از طریق ترور یا مبارزه و جنگ مسلحانه و یا اعدام از هر نوع که باشد نیست نه فرقه ای که رهبرش (مسعود رجوی) در پیام نوامبر سال گذشته اش دستور قتل تک تک جداشدگان فعال در هرکجای جهان که باشند را همراه با فرمان قتل تک تک سران رژیم! تحت عنوان «قصاص»!! صادر کرد و این را مأموریت همۀ زنان و مردان اسیر فرقه اش قرار داد. به متن قسمتی از این سخنان مسعود رجوی در ۲ نوامبر سال ۲۰۱۴ که از رسانه های رسمی فرقه اش پخش شد توجه کنید:

«امشب و فردا شب لشگرهای فدایی باید آماده جنگ، جنگ تمام عیار باشند. آماده کارزار.

ثار ثار، آماده جنگ و کارزار [ثار ثار=خون خون]

قاتلان مجاهدین را باید در برابر عدالت قرار داد تا کیفر ببینند. آنهایی که در پرونده ۱۷ ژوئن [مربوط به سال ۲۰۰۳ دستگیری مریم رجوی و افرادش در فرانسه توسط پلیس این کشور] شهادت دروغ دادند و آن خودسوزی‌های قهرمانانه مشعل‌های جاودان و شعله‌ور آزادی را برانگیختند یک یک باید حساب پس بدهند و در برابر عدالت قرار بگیرند [بدینگونه رجوی دستور اعدام تک تک مقامات فرانسوی آنزمان را هم صادر کرده است!!].از اول می‌گویم:خامنه‌ای و رفسنجانی و روحانی و همه آخوندهای دزد و خیانتکار را باید در برابر عدالت قرار داد تا کیفر ببینند.مالکی (نخست وزیر سابق عراق) باید در برابر عدالت قرار بگیرد. باید به ازای هر مجاهدی که کشته یا زجرکش کرد، کیفر ببیند. طبق شریعت خودش، یکی در برابر یکی.آنهایی که در این سالها به مجاهدین تعرض کردند یک به یک باید کیفر ببینند. مزدورهایی که به مالکی نامه نوشتند، از قتل عام و کشتار مجاهدین از گروگانگیری و زدن تیر خلاص در اشرف سپاسگزاری کردند یک به یک باید در برابر عدالت قرار بگیرند و باید به کیفر شایسته و سزاوار خودشون برسند.

ارتش آزادیبخش و مؤسسان چهارم در این زمینه با کسی شوخی ندارد. مشت در مقابل مشت و گلوله در برابر گلوله. مقاومت رهایی‌بخش و ارتش آزادیبخش حق مسلم ملت ماست. (تصویر ۴۵ نفر از جدا شدگان و مخالفین فرقه را نشان می‌دهد). ماموریت هزار اشرف، ماموریت آن هزار زن قهرمان در شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران که روی دیگر سکه هزار اشرف است، ماموریت لشگرهای فدایی، ماموریت نیروی جنگنده ضد رژیم همین است. بیان ایدئولوژیکی و آن روی سکه استراتژیکی هزار اشرف شورشی است… اگر ریحانه جباری مأمور وزارت اطلاعات را کشته بسیار کار خوبی کرده است و او یک قهرمان است….».

همچنین این فرقه بعد از انقلاب ایران به صورت علنی و در پیامها و سخنرانیهای رهبری آن و در نشریه اش همیشه خواستار اعدام هر چه زودتر سران رژیم شاه و حتی وزیر بهداری آن رژیم بود و ترورهای خودش در داخل ایران را «اعدام انقلابی» و مجریان ترورها را در اطلاعیه های علنی و نشریۀ فرقه «قهرمان ملی» توصیف می کرد به علاوۀ صدور حکم اعدام توسط شخص رجوی علیه اعضای ناراضی تشکیلاتش و قتل برخی از آنان با قرص سیانور و یا زیر شکنجه در قرارگاههای فرقه در عراق از جمله حکم اعدام برای جانشین نظامی اش علی زرکش.

لذا از جنابعالی می خواهیم که به این سکت تروریستی و خشونت طلب که رهبری آن را در حال حاضر مریم رجوی مقیم فرانسه برعهده دارد اجازۀ اینگونه فعالیتها که توهین به شعور مردم و فریب افکار عمومی و حاکمیت دولت فرانسه می باشد داده نشود.

جناب آقای وزیر کشور فرانسه؛

سپاس و احترامات فائقۀ ما را بپذیرید.

جمعی از جداشدگان از فرقه تروریستی رجوی

قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی فرقۀ رجوی – فرانسه

داوود باقر وند از اعضا و مسئولین سابق فرقۀ رجوی– آلمان

عیسی آزاده از اعضاء و فرماندهان قدیمی جدا شدۀ فرقۀ رجوی – فرانسه

۸ اکتبر ۲۰۱۵

رونوشت به:

– دفتر ریاست جمهوری فرانسه

– دفتر نخست وزیری فرانسه

– وزارت خارجۀ فرانسه

– ریاست پارلمان فرانسه

– نمایندگان پارلمان فرانسه

– دفتر مرکزی حزب سوسیالیست فرانسه

– شهرداری شهر اورسوراواز – فرانسه

– شهرداریهای پاریس و شهرداریهای استان والداواز فرانسه و اطراف آن

– استانداری استان والداواز

– روزنامۀ «لاگازت» روزنامۀ محلی استان والداواز

– مطبوعات فرانسه

(پایان) منبع: پیوند رهائی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4001