• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

نامه بتول سلطانی به رئیس جمهور آلبانی: آیا می دانید که برای بیش از ۳۰ سال ما اعضای سابق و فعلی این فرقه حق تماس با خانواده را نداشتیم

  • کد خبر : 9950
  • 14 آگوست 2017 - 10:57

من از شما خواهشمندم به فعالیت و حضور فرقه مافیایی ،خشونت طلب و تروریست در کشور خود خاتمه دهید و اجازه ورود به خانم رجوی مسئول و مسبب تمامی توطئه ها را به کشور خود ندهید

 

 

با سلام و درود خدمت جناب آقای «ایلیر متا» رئیس جمهور محترم آلبانی

به دنبال استقبال شما و درخواست توضیحات بیشتر در مورد فرقه تروریستی رجوی مستقر در کشورشما باید بگویم مریم رجوی اکنون بار دیگر  برای سرکوب و نقشه های خائنانه از کشور فرانسه به آلبانی آمده است.

مریم رجوی هم اکنون نقش رهبری این فرقه را بازی می کند ولی در اصل رهبری آن به عهده نفر خود فروخته ای به اسم مسعود رجوی است که وی فردی خودشیفته و مجنون قدرت است این تصویر او با دیکتاتور بغداد است و در حال حاضر وی به مزدوری برای عربستان سعودی و ا سرائیل روی آورده است.

دقیقا بخاطر پرونده چند دهه خیانت و ظلم روی ظاهر شدن در رسانه ها را ندارد و بنابر این همسرش مریم رجوی را جلو انداخته است.

مریم رجوی شخصیت دو گانه ای است که هر دو نقش خود یعنی الهه مهربانی و ستمکار بی رحم هر دو وظایفی است که مسعود رجوی برای او مشخص کرده است.  او همدست رجوی ومسبب بدبختیهای همه کسانی که به دام این فرقه به هر طریقی گرفتار شده اند می باشد

سازمان منافقین تبدیل شده به فرقه رجوی یا اسم دیگر آن که شاید شنیده باشید شورای ملی مقاومت  امروزه از روی اجبار و نه اختیار با بزک کردن چهره هایشان سعی دارند که فرقه شان را با حیله ها و ترفندهای مختلف با اهداف والای انقلابی و انسانی جا بزنند.

آنها از همان بدو تاسیس بر اساس جنگ مسلحانه و خشونت و تروربنیاد گردید سازمانی اسلامی که گرایشهای مارکسیستی داشت و معتقد بود که تنها استراتژی موفق برای رسیدن به اهداف انقلابی ،استفاده ازخشونت و جنگ مسلحانه است.

آرم و لگوی این فرقه به تنهایی ادعای فوق را ثابت میکند.لگوی این فرقه با آیه ای از قرآن در بالا و همچنین سمبولهای تفکرات مارکسیستی یعنی داس و ستاره شکل گرفته و در کنار آن اسلحه به عنوان تنها استراتژی در رسیدن به اهداف نهایی قرار گرفته است.عکسی که در ادامه میبینید لگوی این فرقهاست.

کسانی که سعی دارند با سو استفاده از موقعیت مردمی و محبوب شما به فعالیتهای خود چهره ای انسانی دهند در حقیقت فرماند هان سازمانی هستند که سالیان پیش بخاطر کسب قدرت در ایران اقدام به جنگ مسلحانه و ترور در ابعاد باور نکردنی کردند.آنها بعد از شکست در جنگ مسلحانه دست به خیانتی زدند که در طول تاریخ سرزمین ایران بی سابقه بود.
این فرقه بعد از شکست در داخل کشور،نیروهایش را به عراق منتقل کرد ودر طول جنگ ایران و عراق،با تشکیل ارتشی موسوم به ارتش آزادیبخش،به عنوان ستون پنجم عراق شروع به فعالیت و جنگ بر علیه مردم خود کرد.

در آن سالها دولت ایران بدلائل زیادی بعد از انقلاب بود و درشرائط بسیار حادی بسر میبرد و رهبران این سازمان تصور میکردند با قرار گرفتن در کنار عراق که آغاز کننده جنگ بود،خواهند توانست حکومت را شکست داده و به قدرت برسند.
حضور آنها درکنار کشور متخاصم و کشتن و به اسارت گرفتن سربازان هموطن خود و تحویل دادن آنها به دولت صدام حسین و همچنین جاسوسی و استراق سمع از نیروهای نظامی ایرانی که در حال دفاع از کشور بودند و بسیاری خیانتهای دیگر باعث شد که امروزه این سازمان به عنوان منفورترین سازمان در ایران شناخته شده و به شدت مورد تنفر تمامی ایرانیان موافق و یا مخالف حکومت ایران قرار گیرد.

آقای رئیس جمهور این فرقه از نظر محتوی وایدئولوٍژی تفاوت زیادی با سازمان و گروههای تروریستی دیگر چون داعش،القاعده،طالبان و …..نمیکند.

فرقه رجوی برای سالیان متمادی در فهرست سازمانهای تروریستی جهان از جمله در اروپا،امریکا و بسیاری دیگر از کشورها بوده و برای مثال همچنان در استرالیا به عنوان فرقه تروریستی شناخته میشوند.در اینجا توجه شما را به لگوی ارتش آزادیبخشی که توسط شورای ملی مقاومت درعراق تشکیل شده بود را جلب میکنم.

لگوی فوق در ظاهر تشکیل شده از کبوتری درسمت چپ تصویروشاخه ای از درخت زیتون درراست،اما اگر با دقت بیشتری نگاه کنید در بین این دو تصویرعکس نارنجکی را می بینید که در سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت به عنوان سمبل عملیات انتحاری شناخته می شود.

لازم به ذکر است که سازمان مجاهدین خیلی پیشتر ز آنی که سازمانها و گروههای تروریستی چون القاعده و طالبان و داعش و ..بوجود آمده وشکل یگیرند بارها و به تعدد از عملیاتهای انتحاری استفاده می کرده.

از این نظر دارای سابقه ای بسیار قدیمی تر از داعش و غیره هستند.حتما شما درجریان اخبارعملیاتهای تروریستی که این روزها درکشورهای مختلف جهان صورت می گیرد هستید.

اگر دقت کرده باشید بساری از کسانیکه دست به عملیاتهای تروریستی میزنند را افراد جوان تشکیل میدهند.افرادی که بدلائل مختلف و در محیط های بسته و افراطی کم کم با مغز شویی آماده عملیات تروریستی می شوند.

همانطور که گفتم اعضا فعلی شورای ملی مقاومت نیز در سالیان نه چندان دور با همین روش جوانان زیادی را برای عملیاتهای انتحاری و تروریستی تربیت کردند. در اینجا توجه شما را به عکسی که سالیان پیش توسط نشریه متعلق به سازمان مجاهدین منتشر شد و در آن ازچند تن از اعضا جوان این فرقهکه دست به عملیات تروریستی انتحاری زده بودند،تجلیل شد جلب می کنم.

اینها نیز جوانانی بودند که حدود سی و پنج سال پیش در ایران با تشویق همان کسانی که امروز با چهره هایی بزک کرده و با لبخند نزد شما می آیند،دست به عملیاتهای تروریستی و انتحاری در ایران زدند.

البته سابقه عملیاتهای انتحاری در این فرقه بسیار قدیمی ترو گسترده تر است ،که آرزو میکنم انجمن زنان ایران بتواند روزی از نزدیک با شرح و اسناد بیشتر و در زمانی مناسب برای شما توضیح دهد.
آیا شما بین چهره های افراد جوانی که در اروپا از آلمان گرفته تا انگلیس و فرانسه و بلژیک دست به ترور زده ومیزنند و عکس فوق رابطه ای نمی بینید.
تفاوت درنگرش و عملکرد سازمانهای تروریستی چون القاعده و داعش با شورای ملی مقاومت ،امروزه تنها در ظاهر آنان است.اما در اصل همه آنها در یک چیز با هم مشترکند و آنهم استفاده از خشونت و تروردر رسیدن به اهدافشان می باشد.
افراد این شورا از جمله خانم مریم رجوی ،چنان دستشان به خون جوانان و سربازان ایرانی آلوده است که دیگر راهی برای برگشت ندارند.این شورا امروزه تنها بدلیل سرمایه های هنگفتی که از طریق خیانت به وطن خودشان در طول جنگ ایران و عراق از دولت صدام حسین بدست اوردند همچنان نفس میکشند،اما در حقیقت آنها سالیان پیش در دل مردم ایران مردند.

همان زمان که برای رسیدن به قدرت حاضر شدند دست به هرخیانت و تروری بزنند وشرفشان را با پول عوض کنند.

بعد از جنگ عراق و امریکا و سقوط دولت صدام حسین اسناد مربوط به همکاری این سازمان با دولت سابق عراق و دریافت پولهای کلان که تنها بخشی از شرح مزدوریهای این سازمان است،به رسانه ها و دنیای مجازی درز کرد،که امروزه براحتی قابل دسترسی است.
آیا می دانید که این فرقه چه رفتاری با نیروها و اعضا خودش دارد،آیا میدانید که برای بیش از سی سال ما اعضا سابق و فعلی این سازمان حق تماس با خانواده هایمان را نداشتیم.

آیا می دانید که سالیان پیش این سازمان از اعضا متاهل خودش در عراق خواست تا از همدیگر طلاق بگیرند و بچه های ما را به یتیم خانه هایی در کشورهای مختلف فرستادند و با هر کس که مقاومت میکرد با خشونت وشکنجه های روحی و روانی بسیاربرخورد میشد.

آیا می دانید که اعضا این سازمان بیش از سی سال نه تلویزیون نه رادیو نه دسترسی آزاد به اینترنت و تلفن را نداشتند.،آیا میدانید که این اعضا برای سالیان بسیار حتی اجازه نداشتند از پایگاهشان که تنها چند صد متر مربع بیشتر مساحت نداشت خارج شوند،آیا میدانید که تعداد زیادی از اعضا این سازمان به خاطر همین فشارها و بدلیل اینکه اجازه جدا شدن از سازمان را نداشتند دست به خود کشی زدند،آیا میدانید که ………….

حرف برای گفتن در رابطه با چهره واقعی این سازمان بسیار است اما این کار با نوشتن یک یا حتی صد نامه هم عملی نیست.

شورای ملی مقاومت امروزه از منفورترین جریانات سیاسی ایران محسوب میشود که هیچ پایگاهی در جامعه ایران ندارند بطوریکه هر ساله علیرغم هزینه های میلیونی باز برای ظاهر سازی مجبور میشوند برای پر کردن سالن محل اجرا برنامه هایشان ازبین پناهندگان کشورهایی چون افغانستان،سوریه ،افریقا با وعده یکروز گردش در پاریس با یک شب هتل و بعضأ پرداخت پنجاه یورو به هرشخص،نفرجمع کنند و یا بارها دیده شده که از لهستان دانشجویان را با وعده شرکت دو ساعته در برنامه هایشان و یکروز گردش با هتل و وعده های رایگان غذا به پاریس برده اند.

رهبران و اعضا شورای ملی مقاومت کسانی هستند که برای رسیدن به قدرت حتی به جوانان هموطن خودشان هم رحم نکردند،این افراد همچون خانم مریم رجوی و همسرش یعنی مسعود رجوی وهمینطور سایر کادرهای بالای این شورا ،علیرغم اعتقاد به خشونت و ترور و جنگ مسلحانه وهمکاری با کشور متخاصم در طول جنگ وکشتن سربازان هموطن،دراروپا نیز بعضأ سابقه کیفری دارند.

شاید یکی از مهمترین آنها دستگیری خانم مریم رجوی و چند تن از همدستانش توسط پلیس فرانسه بود،در آن عملیات میلیونها یورو پول نقد از مقر رهبران شورای ملی مقاومت کشف و ضبط شد وبدلیل پولشویی تحت پیگرد قرار گرفتند. و تصویر مربوطه نشاندهنده گروهی افرادی است که بصورتی اسرار آمیز در مخفیگاههای مریم رجوی به بیگاری گرفته شده بودند.

من از شما خواهشمندم به فعالیت و حضور فرقه مافیایی ،خشونت طلب و تروریست در کشور خود خاتمه دهید و اجازه ورود به خانم رجوی مسئول و مسبب تمامی توطئه ها را به کشور خود ندهید.

نوشته بتول سلطانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9950

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم