• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برادر چشم انتظار ِقاسم واعظی از اسیران فرقه رجوی در آلبانی:نمی دانی چقدر دلم برایت تنگ شده است

  • کد خبر : 9929
  • 13 آگوست 2017 - 11:23

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، سهراب برادر چشم انتظار قاسم واعظی برای برادرش که اسیر فرقه رجوی در آلبانی است نامه ای به شرح زیر منتشر کرده است.

خدمت برادر عزیزتر از جانم قاسم

سلام، حالت چطور است؟ خوبی؟ نمی دانی چقدر دلم برایت تنگ شده است. برادرم دوستت دارم از صمیم قلب، با تمام وجودم. من همیشه بیادت هستم. هیچ لحظه ای از ذهن من خارج نمی شوی. دوران کودکی ، صمیمیت خانوادگی ، خاطرات طلائی، همه و همه را هر روز و هر شب مرور می کنم.

قاسم جان، من، منیر و دو پسرم که اسم پسر بزرگترم آراز و اسم پسر کوچکم اِلمان است همیشه چشم براهت هستیم. خواهر ها، برادرها و بچه ها و نوه ها همه و همه دوستت داریم و بزرگترین آرزوی ما، دیدن تو و بودن در کنار هم است. قاسم جان نمی دانی مادر چقدر چشم براهت بود. اشک چشم هایم را گرفته و نمی خواهم ناراحتت کنم. دوست دارم صدایت را بشنوم، ببینمت و دستهایم را دور گردنت بیاندازم و ساعتها با تو درد دل کنم.

سهراب واعظی

قاسم جان اگر این نامه به دستت رسید با من تماس بگیر یا به نحوی به من اطلاع بده که چگونه می توانم با تو تماس بگیرم.

خواهرهایت و برادرانت همه نگران تو هستند. ناصر، حکیمه، رسول، مهتاب، حمیده و بنده سهراب همیشه بیادت هستیم. هر کاری داشته باشی با کمال میل برایت انجام خواهیم داد.

قاسم جان من شماره تلفن خود را برایت می نویسم (۹۸۹۱۴۳۱۱۳۰۹۲+). ملاقات آخر ما همیشه در ذهنم هست. کاش هیچ وقت دور از هم زندگی نمی کردیم و همیشه مثل دوران کودکی و نوجوانی در کنار هم بودیم. برایت آرزوی سلامتی و روزگار خوش می کنم.

برادر کوچک تو سهراب واعظی

انتهای پیام / نیم نگاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9929