• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گفتگو با علامه محمد علی حسینی :خدا را شکر که توانستم راه درست را پیدا کنم

  • کد خبر : 9463
  • 15 جولای 2017 - 12:11

روز  شنبه ۸ جولای ۲۰۱۷ محمد علی حسینی  مشاور ارشد مریم رجوی در امور کشورهای عربی و اسلامی با شرکت در جمع اعضای جداشده از فرقه رجوی ، جدایی قطعی و رسمی خود را از فرقه رجوی و شورای ملی مقاومت اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق این خبر انعکاس گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس داشته است و یکبار دیگر نشان داده شد که فرقه رجوی  نه تنها یک فرقه مذهبی ، بلکه یک باند مافیایی  ماکیاولیستی است که برای رسیدن به هدف ، کسب قدرت سیاسی ، از  هر وسیله ای استفاده می کند. توضیحات آقای الحسینی و همچنین سخنان خود مریم رجوی که در این ویدئو قابل مشاهده است ، نشان می دهد که علامه الحسینی از جایگاه ویژه ای در تشکیلات فرقه رجوی بر خوردار بوده است و اعلام جدایی وی ، آن هم در همایش اعضای سابق فرقه رجوی ، تنش های تشکیلاتی شدیدی را دردرون تشکیلات مجاهدین در اوورسورواز پاریس ایجاد کرده است که لازم است در فرصت مناسب به آن پرداخته شود.

به گزارش ایران قلم اما روز جمعه ۷ یولی ۲۰۱۷ آقای محمد حسین سبحانی با آقای علامه السید الحسینی دیدار  و  مصاحبه تلویزیونی با وی انجام داد.در این مصاحبه آقای  علامه السید الحسینی به نکات مهمی اشاره کرد که بخشی از این مصاحبه در زیر آورده می شود. نسخه کامل این مصاحبه تصویری بعد از ترجمه کامل بزودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

محمد حسین سبحانی: خدمت جناب علامه حسینی هستیم و خوشبختانه فرصتی به ما دادند که بتوانیم با هم گفتگویی داشته باشیم. بسیار سپاسگذار هستم جناب علامه حسینی. من با نام و چهره شما از طریق رسانه های تبلیغاتی وابسته فرقه رجوی  آشنا شدم و  زا فعالیت های شما مطلع بودم. اما همیشه افسوس می خوردم و تعجب می کردم که سازمان مجاهدین چگونه توانسته است یک شخصیت علمی و مذهبی مانند شما را فریب بدهد  و مورد سواستفاده قرار دهد تا از این طریق  توجیهی باشد برای سرکوب و نقض حقوق بشر در درون فرقه رجوی  و از سوی دیگر پیش بردن سیاست های وابستگی و مزدوری برای دولت های خارجی  جنگ طلب . اما خوشجال شدم و از طریق اطلاعیه دفتر شما مطلع شدم که از فرقه رجوی فاصله گرفته اید و به این فرقه  انتقاداتی دارید. ممنون می شوم توضیح دهید که چگونه با مجاهدین ارتباط پیدا کردید و چگونه از این سازمان فاصله گرفتید؟

علامه السید الحسینی: به نام خدای مهربان خدا را شکر که من توانستم راه درست را پیدا کنم و  فریب ها و نیرنگ های فرقه رجوی را متوجه بشوم و به شعار های دروغین آنها پی ببرم. من بیش از ده سال با فرقه رجوی  ارتباط مستمر داشتم.  بیشترین انگیزه من و هدفم از حضور در برنامه های فرقه رجوی کمک به اعضای این فرقه و افرادی بود که در حصار تشکیلات آن اسیر شده و بویژه در اشرف و لیبرتی . آنها برای نجات از درد و رنج محاصره و شرایط سخت عراق و تروریسم و مرگ  نیاز به کمک و مساعدت داشتند تا صدایشان به مجامع بین المللی برسد اما رهبری فرقه رجوی نمی خواشتند عراق را ترک کنند . من شخصا در مقر مریم رجوی در پاریس مبنی  بی اعتقادی شخص مریم رجوی و اطرافیان او و دیگر سران این فرقه به ادعاهایشان و دورویی و نفاق آنان مشخصا در رابطه با اسلام و عدم پایبندی شان به شعائر و مشخصا نماز و روزه و غلط بودن استنادهای مسعود رجوی در کتابها و سخنرانیهایش به قرآن و سنت پیغمبر و امامان و خلاف شرع بودن مقایسۀ خودش با پیغمبر را دیدم و درک کردم . من متوجه شدم که فرقه رجوی تنها با تکیه  به بیگانگان  و  با پرداخت پولهای کلان به افراد  برای سخنرانی در میتینگهای آنها می خواهد تشکیلاتش را از فروپاشی نجات دهد چرا که به طور کامل حمایت مردم ایران و ایرانیان داخل و خارج را از دست داده است. متن کامل این مصاحبه بعد از ترجمه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت . بخش کوتاهی از این مصاحبه را در لینک زیر می توانید مشاه کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=j6r6Pz0-5XA

 

 https://www.youtube.com/watch?v=j6r6Pz0-5XA

 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9463