• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یکی از جدا شده های فرقه رجوی : پته این بساط کثیف را روی آب خواهیم

  • کد خبر : 9270
  • 05 جولای 2017 - 10:58

فرقه رجوی، به دلیل شدت ضربات وارده در ماه های اخیر، دیوانه وار دست به کارهای احمقانه ای میزند که ماهیت خود را بیش از پیش، در برابر کسانی که شاید آشنائی کامل با این فرقه نداشته باشند، برملا می سازد.

در روزهای اخیر فرقه رجوی دقیقا مشابه همان حربه باج گیری از جداشدگان هنگام پرداخت کمک هزینه ها، اینبار همان الگو را در تشکیلات براه انداخته است و به زعم خود میخواهد اعضا و فرزندان اسیر را در نقطه مقابل بستگان خود قرار دهد، غافل از اینکه پته این بساط کثیف را به روی آب خواهیم ریخت و این تعهد اخلاقی ما جامعه جداشدگان حاضر در آلبانی نسبت به خانواده های محترم و گرامی است که ناخواسته گول این خیمه شب بازی های فرقه را نخورند و بدانند که اینها تماما دیکته شده از جانب افرادی نظیر فرشته یگانه و مژگان پارسائی است.

همگان به این علم واقف هستند که امری دارای ارزش است که با علم و اراده خود فرد در یک مکان کاملا آزاد بدان دست بزند، نه اینکه در چنبره و زیر یوق فرقه با تهدید به نشستهای اجباری دیگ و سوژه کردن فرد مورد نظر و یا اینکه با تطمیع نسبت به مناسب پوشالی درون فرقه بخواهند فی المثل نشان دهند که افراد در کمال اختیار خودشان دست به چنین موضع گیریهایی میزنند.

من خودم که روزی عضوی از این فرقه جهنمی بودم شاهد بودم که شخص فرشته یکانه چگونه فرد مورد نظر را ساعتها در یک مکانی که آگاهانه در دید همه بود قرار داده و حرف به حرف و کلمه به کلمه به فرد مورد نظر دیکته مینمود. اینجا از ذکر نام فرد به دلیل احترام به خودش و مادر گرامی اش خودداری میکنم.

شاید خانواده ها از جزئیات اطلاعی نداشته باشند و این موارد کمکی در جهت روشنگری آنان باشد، لذا طرف حسابم فرقه رجوی نیست چراکه هیچگاه ارزش اخلاقی رویاروئی نداشته و ندارد بلکه طرف سخنم خانواده های گرامی هستند که گول چنین موضع گیریهای فرزندان خود را نخورند و بدانند که آنان چاره ای نداشته و ندارند.

سران فرقه رجوی اگر راست میگویند و اگر ریگی در کفش ندارند دست باز بدهند تا یک خبرنگار آزاد به اتفاق خانواده فرد مذکور در یک محیط بیطرف بنشینند و سپس فرزند هم حضور پیدا نماید. آنوقت خواهیم دید که چگونه آوار این فریبکاری و خیمه شب بازی فرقه رجوی روی سر خودش خراب میشود. عینا مشابه حضور خانواده ها در اشرف و لیبرتی که فرقه بخوبی دید که قافیه را باخته و بدجوری ضرر نموده است.

با این حال ما جداشدگان حاضر در آلبانی تا زمانی که در این کشور حضور داریم حقایق را مستقیما از طریق این سایت با خودتان بازگو خواهیم نمود، هرچند که با تهمت ها و تهدیدهای فرقه رجوی روبرو شویم، ولی این مینیمم وظیفه اخلاقی ما در قبال خانواده هاست.

یادداشت از الف. دال. جداشده در تیرانا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9270

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی