• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

الملعون رجوی کدام گور است؟

  • کد خبر : 9196
  • 08 جولای 2017 - 10:59

امسال هم در مراسم فرقه رجوی خبری از ملعون رجوی نشد تا کارشناسان ناپدید شدن مسعود رجوی را مسیر نهایی این فرقه در خط نابودی  ارزیابی کنند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، بیش از  ۱۵ سال از آخرین حضور مرد شماره یک فرقه تروریستی منافقین در انظار عمومی می‌گذرد و پس از آن همواره شبهات مختلفی در خصوص حیات مسعود رجوی در محافل مسعود رجوی سیاسی مطرح شده است.

مسعود رجوی متولد ۱۳۲۷ در طبس است و از نظر تحصیلات، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق سیاسی دانشکده حقوق دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۰ است. فعالیت سیاسی اش را در دوسال آخر دبیرستان آغاز کرد که با عضویت در انجمن ضد بهائیت که بعداً به انجمن حجتیه شهرت پیدا کرد همراه بود. پدر و مادر مسعود رجوی اهل مشهد بودند و پدر وی به دلیل اینکه کارمند ثبت اسناد بود و در طول دوران خدمتش به شهرهای مختلف منتقل شده بود هر یک از فرزندانش در یک شهر به دنیا آمدند.عضویت رجوی در منافقین در سال ۱۳۴۶ توسط حسین احمدی از کادرهای بالای فرقه صورت گرفت. احمدی که مسئولیت جذب رجوی را در آن مقطع زمانی بر عهده داشت برای اولین بار فعالیت‌های وی را در انجمن حجتیه در مشهد دیده بود. آموزش‌‌های ابتدایی رجوی در بدو ورود به تشکیلات نیز توسط همین فرد صورت گرفت.

رجوی در سال ۱۳۵۰ توسط ساواک دستگیر و در دادگاه محاکمه شد، ابتدا حکم اعدام برای وی در نظر گرفته شد، اما بعداً مورد عفو قرار گرفت و با یک درجه تخفیف حکم وی به حبس ابد تبدیل شد. منافقین در همان دوران و حتی بعد از آن ادعا کرد که چون کاظم رجوی برادر مسعود رجوی با شخصیت‌های سیاسی اروپایی ارتباط خوبی داشته، از آن طریق توانست برای برادرش تخفیف بگیرد.

طبق سند مهمی که بعداً در اسناد ساواک کشف شد کاظم رجوی با نام مستعار میرزا از سال ۱۳۴۹ از منابع ساواک بوده است.عطش قدرت مسعود رجوی اندازه مشخص و حد معلوم و مرزی نداشت، این را می‌شود از پیشنهادش به حزب بعث برای همکاری مشاهده کرد. بعد از انتقال نیروهای سازمان به عراق و همکاری برای صدام دیگر رجوی به طور رسمی تشکیلات منافقین را به شیوه فرقه‌ای اداره می‌کرد و عامل نگه داشتن نیروهای خود را می‌توان عواملی چون روش‌های کنترل ذهن و مغزشویی رجوی عنوان کرد.

اساساً زنده یا مرده بودن مسعود رجوی زیاد هم تفاوت ندارد، اما اینکه وی در کدام گور می باشد از این لحاظ حائز اهمیت است که اعضای فرقه دیگر بت او را نمی پرستند و آگاهانه می توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9196