• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مریم رجوی، فاحشۀ سیاسی

  • کد خبر : 9089
  • 28 ژوئن 2017 - 9:45

حال و وضع مریم قجر عضدانلو به عنوان یک فاحشۀ سیاسی به تمام معنی برای همگان روشن است (البته با عرض پوزش). مریم قجر عضدانلو و همسرش برای به قدرت رسیدن سالیان سال در آغوش پدر معنوی شان صدام حسین بودند که بعد از او به آغوش آمریکا رفتند و همزمان دل اسرائیلی ها هم در دست داشته و دارند.

سال گذشته ترکی الفیصل، کاملا این فاحشۀ سیاسی را برای اهداف عربستان خرید. قلم زنان آنها در سایت العربیه یا در تلویزیون العربیه مشغول شدند. البته این فاحشۀ سیاسی کارهایش به همین موارد ختم نمیشود و برای به قدرت رسیدن یک سر دارد و هزار سودا و به هرکس و ناکسی خود را به حراج می گذارد.

اما روی سخن با محمود عباس:

بنا بر اخباری که از دوستان داخل تشکیلات اور سوراواز بدستم رسیده محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین توسط مریم قجر عضدانلو دعوت شده است که در برنامۀ شوی ویلپنت در تاریخ اول ژوئیه شرکت کند. البته این بار اول نیست که محمود عباس با مریم قجر دیدار و گفتگو می کند. سال گذشته پس از شرکت ترکی الفیصل در برنامۀ شوی سالانۀ فرقۀ رجوی، با برنامه ریزی وهماهنگی قبلی وی، محمودعباس به ملاقات مریم قجر عضدانلو رفت و امسال هم باز به دستور ارباب کل آنها یعنی دربار سعودی قرار است محمود عباس در برنامۀ شوی سالانۀ فرقۀ رجوی شرکت کند.

در صورتی که محمود عباس این دعوت را بپذیرت و در شوی مریم قجر شرکت کند ، احتمال خیلی زیاد رد کردن دعوت وجود دارد با توجه به عکس العمل های سابق وی شرکت نکند .

سخن با محمود عباس این است: آیا نمایندۀ مردم فلسطین هستید یانه؟ ایا شما خود را وارث زنده یاد یاسر عرفات می دانید یاخیر؟ آیا شما مخالف هر گونه خشونت و جنگ طلبی هستید یانه؟ از نظر شما خشونت طلبی و تروریسم محکوم است یاخیر؟

پس شما چگونه با مریم قجر عضدانلو و دیگر سران فرقۀ تروریستی اش که دستانشان به خون مردم ایران و عراق و عرب آلوده است و در کشتار و سرکوب مردم مبارز کرد عراق هم شرکت داشته اند، دیدار و گفتگو می کنید. آیا در جشن سالانۀ فرقه رجوی که تا کنون در حدود ۲۵ سال گذشته حتی یک مقام رسمی دولتی از هیچ کشوری در آن شرکت نکرده است می خواهید شرکت کنید؟ آیا می دانید با این کار چقدر خودتان را خوار و بی مقدار کرده و از اعتبار و چهرۀ خود نزد دولتها و ملتها بها می پردازید؟ این جشن مربوط به روزی است که مسعود رجوی فرمان ترور و کشتار در ایران را صادر کرد و مربوط به روزی است که مریم قجر و تعداد زیادی از نوچه هایش بوسیلۀ پلیس فرانسه و به دستور دولت وقت فرانسه در سال ۲۰۰۳ به جرم داشتن طرحهای تروریستی و پولشویی دستگیر شدند.

آقای محمود عباس؛ آیا این است نمایندگی مردم فلسطین که خود قربانی تروریسم و جنگ هستند؟! آیا این است پرچمداری آزادی سرزمین فلسطین و استقلال ملی آن و پاسداری از خونهای شهیدان فلسطین بویژه زنده یادان ابوعمار و ابو ایاد و ابو جهاد؟!

آخرین سوال، این دنیا چه ارزشی دارد و شما خود را به چه بهائی می فروشید و به چه کسانی؟ این با اهداف و استراتژی به حق و تاریخی شما یعنی آزادی قدس شریف به عنوان پایتخت فلسطین آزاد و مستقل چقدر همخوانی دارد؟

آیا این کار شما دقیقا در جهت عکس خواسته ها و آرمان مردم فلسطین و شهیدان سرفراز فلسطین نیست؟؟

آقای ابو مازن؛

رجویها سالها است که سازمان مجاهدین خلق ایران را تبدیل به فرقه ای تروریستی و ضد انسانی و ضد ملی کرده اند و به همین علت چنانکه در رویدادها و تحولات داخل ایران بویژه در انتخابات اخیر دیده و می بینید این فرقه هیچگونه پایگاه مردمی و اجتماعی نه در داخل ایران و نه در خارج آن و حتی در میان نیروهای اپوزیسیون ایرانی ندارد و دقیقا به همین علت دست به دامان اربابان سعودیش برای اعمال فشار به شما جهت شرکت در شوی سالانه اش شده تا با بهره برداری از وزن و چهره و اعتبار شما و آلوده کردن آن به بدنامی های خودش جای خالی شخصیتهای ایرانی و انبوه ایرانیان مقیم خارج را که از این فرقه بیزار و متنفر هستند پرکند چنانکه صندلیهای خالی این شوی سالانه را به جای ایرانیان با بسیج پولی آوارگان و پناهندگان غیر ایرانی و دانشجویان اروپای شرقی مثل هر سال پر می کنند زیرا هیچ ایرانی آگاه و شرافتمندی به این فرقه و برنامه های آن نزدیک نشده و خودش را آلوده به آن نمی سازد.

یادداشت از محمد کرمی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9089