• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تعداد۱۱۸ نفر از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در کمپ لیبرتی به تیرانا پایتخت آلبانی منتقل شدند

  • کد خبر : 903
  • 07 ژانویه 2015 - 6:36

تعداد۱۱۸ نفر از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در کمپ لیبرتی به تیرانا پایتخت آلبانی منتقل شدند

آرش رضایی (عضو سابق مجاهدین)

۱۳۹۳/۹/۴

طبق اخبار دریافتی در تاریخ ۱۳۹۳/۹/۳ تعداد۱۱۸ نفر از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی در کمپ لیبرتی به تیرانا پایتخت آلبانی منتقل شدند.

انتقال ۲۱۳ نفر از ساکنین لیبرتی درعراق به کمپ پناهندگان در آلبانی طی روزهای گذشته ، علیرغم موانع بیشماری که سران فرقه مجاهدین پدید آورده اند پالس روشنی از شمارش معکوس فروپاشی تشکیلات رجوی است.

Farar-21 …

آرش رضایی : دنیای تاریک و سیاه مجاهدین در عصر انفجار اطلاعات ناگزیر در حال فروپاشی ست

سران فرقه مجاهدین متاسفانه در بیش از دو دهه درعراق هزاران نفر را تحت شستشوی مغزی و در مسیرمجاب سازی کادر بندی شده ذهن قرار داده بودند و سعی داشتند تا در مناسبات فرقه ای حاکم بر قرارگاهها و مقرهای متعدد شان درعراق تحت حاکمیت رژیم صدام ، با تزریق افکار خشونت طلبانه و القاء برداشت های انضمامی و دگماتیستی از دین و سیاست به اعضای تشکیلاتی امکان بهره گیری از آنان را برای تحرکات تروریستی و عملیات خونبار برعلیه مردم ایران و عراق محقق سازند. قرارگاه اشرف یکی از مهمترین اردوگاههای مجاهدین درعراق به مثابه جامعه آرمانی مجاهدین نافی ارزش های دموکراتیک و مولفه های اخلاقی و فکری دنیای مدرن بود. افراد در قرارگاه اشرف به شکلی سیستماتیک در مسیر از خودبیگانگی و دگردیسی شخصیت قرار می گرفتند. آنان برای سالهای طولانی از تماس و ارتباط با دنیای پیرامونی و خانواده هایشان محروم بودند. امیال جنسی و عواطف انسانی زنان و مردان در جامعه آرمانی مجاهدین بشدت سرکوب شده بود. هیچکس حق ابراز احساسات درونی خود را نسبت به دیگری نداشت و همه بایستی مطیع بی چون و چرای دستورات رهبرعقیدتی می شدند و ذهن بیمار رهبرعقیدتی در ساختن دنیای تاریک و سیاه مجاهدین نقش مهمی بازی می کرد.

از نظر رهبر مجاهدین دنیای خارج از چارچوب فکری و جامعه آرمانی او ، غیر قابل هضم و گناه آلود بود و تنها مجاهدین خلق در نوک پیکان تکامل اجتماعی قرار داشتند مجاهدینی که به دلیل انقلاب ایدئولوژیک وطلاق های اجباری و محدودیت های بازدارنده و آزار دهنده مبدل به موجودات و عناصری خشن و بیرحم و تک ساحتی شده بودند که  از حالات روحی و ذهنی ناهنجاری برخوردار بودند سرکوب نیازهای جنسی برای مدت های مدید انباشت عقده ها و کمپلکس های دهشتناک و فاجعه باری را در وجود آنان پدید آورده بود و این داستان تراژیک برای سالها ادامه داشت و اکنون دنیای تاریک و سیاه مجاهدین در عصر انفجار اطلاعاتناگزیر در حال فروپاشی ست

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=903

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی