• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

باند ساده لوحان رجوی و جشن بادکنکی«ویلپنت»

  • کد خبر : 9003
  • 22 ژوئن 2017 - 11:34
 سورپرایز سال گذشته ی نشست بادکنکی «ویلپنت»، نشاندن ترکی الفیصل ( شاهزاده ووزیر اطلاعات سابق عربستان ) درصدر مجلس واعلام حذف مسعود رجوی از طرف اوبود که برای روسای سازمان مانند لقمه ای گلوگیر شد که نه توانستند درآورند . و نه فرو برندش!

خبر ” مرحومیت ” مسعود که از زبان این شاهزاده ی عربستانی بیان شد – علیرغم هر شیطنتی که میتوانست درپشت آن باشد- طوری بود که گماشتگان وکاسه لیسان خاص رجوی، نه قدرت تکذیب آنرا داشتند ونه جرات آنرا پیدا کردند که طبق رسم تمامی سازمان های سیاسی، با صدور اعلامیه ای آنرا تایید کنند و بخاطر این ، هنوز ساده لوحانی دراین تشکل وجود دارند که درسخنرانی های مریم ، ازاو می خواهند که سلام آنها را به این شیر بی یال ودم و مجهول الوجود برسانند و او هم به طور سرسری پیشنهاد سلام رسانی را – البته بصورت گذرا وبا صدای خفیف – قبول می کند!
حالا ” سورپرایز” امسال چه خواهد بود ، برما روشن نیست!
آقای محمد قرائی که نخود هرآش در رسانه های رجوی است ، برای دورماندن ازقافله ی “ویلپنت سازان ” دست به قلم برده ونوشته است :
” چهارده سال قبل در چنین روزی دولت وقت فرانسه با هجوم بی‌سابقه و شرم‌آور به مقاومت یورش برد… روزهای بعد از این حادثه تاریخی، شعله‌های سرکش ژوئن‌های شیفته ندا، صدیقه، نادر و حمید و… توطئه‌های سنگین شیخ و حامیان غارتگرش را سوخت و خاکستر کرد. مجاهدین و رهبری پاکبازشان قوقنوس وار و خونین بال دیگربار به پرواز درآمدند. قلمی کردن هر آن چه در این دوران نکبتی بر مقاومت سترگ مردم ایران از جانب مرتجعین و مماشاتگران وارد آمد مثنوی هفتاد من کاغذ می‌طلبد و از حوصله این نوشتار خارج است “.
حمله ی دولت فرانسه به مقر مرموز مریم برابر حکم دادستانی بوده واگر دولت آن کشور درنیمه راه- با وجود روشن شدن پول شوئی ها وتخلفات گسترده ی این باند مخوف ، دربرابر امرونهی های برادر بزرگتر ودوستان اسرائیلی و … بی استخوانی نشان داد- دلیلی بر بی گناهی فرقه ی رجوی نبوده است وچه بسا که با روشن تر شدن سیاست های ضد مردمی سوسیالیست های فرانسه که روندش آغاز شده وحزب را دچار انشعاب بی نظیر کرده – این پرونده دوباره به جریان افتد و حقایق بیشتری بر مردم روشن گردد!!
فرقه ی رجویه که درشعارها با توحش وخشونت مخالفت می کند، دراینجا به تقدس نمایی خود سوزی – که بدترین نوع انتحار وایجاد سابوتاژ است- این بار با زبان محمد قرائی می پردازد ونمیداند که این شیوه کاری شبیه کارهای داعشی ها و … است وبرای باج گرفتن ازافکار عمومی ودولت ها بوده وکم وکسری ازتروریزم ندارد وپرواضح است که بشریت باوجدان ومترقی ، این تشویق به خشونت را باید محکوم کرده ودولت فرانسه را دراین مورد که به  مامن مروجان این جریان تبدیل شده ، مورد عتاب وسرزنش قرار دهد!!
درادامه آوردند :
” در آستانه برگزاری کهکشان کهکشان‌ها در پاریس در اول جولای دوهزارهفده قرار داریم… مقاومت و رهبری هوشیار و پاکبازش برای خنثی کردن توطئه‌های قاتلان حرث و نسل مردم ایران شب و روز نمی شناختند. در چنین شرایطی بود که کهکشان سال نودوپنج برگزار گردید و افتخارها آفرید. امروز به یمن رنج و شکنج مجاهدین و مبارزین در رابطه با ایران و ایرانی، مشهود است که تاریخ به‌کلی ورق خورده است. مجاهدین و ارتش آزادی درمهاجرتی تاریخی و پیروزمند توطئه‌های رنگارنگ آخوندها را پشت سرنهاده و تمام‌عیار برای نبرد نهایی سرنگونی خیز برداشته‌اند “.
چه توطئه هایی را خنثی می کنند این مقاومتی که جملگی تسلیم یک زن هوس باز وجاه طلبی است بنام مریم رجوی هستند؟!
رهبری پاکبازش چیست وچه نام دارد؟
شمه ای ازاین پاک بازی های اورا توضیح دهید !!
ورق خوردن تاریخ درعرض یکسال ، چه مقوله ایست دیگر ؟
تاریخ به آهستگی ورق می خورد مگر در زمان های خاص  ( تبدیل کمیت به کیفیت ) و شما چه دلیلی  برای تبدیل این کمیت جامد به کیفیت دارید؟؟!!
ملاط ها وادوات این سرنگونی چیست برای سازمانی که خانواده های وابسته به آن هم دل چرکینی ها مضاعف ازآن دارند؟!
این سرنگونی با تکیه به کدامین پایگاه اجتماعی است و فرقه ی رجوی که از ضد خلق هایی ازقبیل جان مک کین ودیگران ارتزاق می کند ویا روزی رسان آنها می شود ، نماینده ی چه اقشار وطبقاتی درایران می تواند باشد؟!
مسخره تر اینکه ، این جریان دروغ پرداز ، هم با آتش بس مخالف بود و هم با امضای برجام وحالا که مخالفت اش مانند آواری بر سر خودش خراب شد ، ادعا های دیگری مطرح می کند وچون با آموزش های ضد بشری رجوی فارغ از ذکاوت انسانی لازم شده ،  قیاس بنفس نموده ومردم را نیز  چنین می پندارد وفکر می کند که با مواضع ضد ونقیض وهمواره ضد ملی این جریان آشنائی ندارند!!
سیروس  غضنفری – عضو جدا شده از فرقه ی رجوی

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9003

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی