• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برده داری نوین در «فرقه رجوی»

  • کد خبر : 8854
  • 02 ژوئن 2017 - 12:39
قبل از هر چیز می‌خواهم نظر شما رو به عنوان مطلب جلب کنم. برده داری نوین چیه و چطوری بوجود اومده و اصلا این تیتر درسته یا نه؟ با هم به این موضوع می پردازیم. امیدوارم که بتوانم در این چند سطر قطره ای از دریا رو براتون بازگو کنم.

در ابتدا نیازه که به تعریف برده داری بپردازیم. هر گونه بهره کشی، رفتار مالکانه، خرید و فروش از یک انسان توسط یک انسان دیگه، بهش برده داری میگند. البته این تعریف مال زمان های قدیمه، چون الان در قرن بیست و یکم، این موضوع توسط فرقه رجوی خیلی پیچیده شده و به برده داری نوین ارتقا پیدا کرده، و از زمین تا آسمان با هم فرق میکنند.

به عنوان مثال، در زمان قدیم، برده می تونست تشکیل خانواده بده و صاحب زن و بچه بشه و بخشی از عواطف خودش رو نثار خانواده اش بکنه و حریم خصوصی داشته باشه. ولی الان متاسفانه این حق توسط فرقه رجوی از برده های خودشون دریغ میشه و به اونا اصلا اجازه فکرکردن هم به این چیزها داده نمیشه. حالا چه برسه به اینکه حریم خصوصی داشته باشه. برای اونا اصلا حریم خصوصی هیچ معنی نداره و فقط باید همه چیز رو در حریم رهبری (مسعود رجوی) دید.

اصلا می دونید در گذشته برده داری اساسا به شکل خانگی در منطقه ما مرسوم بود و از ویژگیهای عمده آن خوش رفتاری با بردگان و به آسانی آزاد کردن اونا بود. ولی متاسفانه الان، همین هم توسط مجاهدین خلق داره نقض میشه، چون تمام برده های رجوی اصلا حق آزادشدن و حتی آزاد اندیشیدن رو ندارند و تنها مجاز به این هستند که هرچی فرقه می گوید فکر کنند و عمل کنند و تمام عواطف و احساسات خودشون رو باید برای مسعود رجوی و مریم نثار کنند و اصلا فکر کردن به خانواده و یا به کسی دیگه گناه کبیره است و باید حساب پس بدهند.

اینا رو از کجا میگم، از اینجا که خودم شاهد و ناظر این بودم و الان هم متاسفانه این داستان ادامه داره. حالا سوال اینجاست که فرقه رجوی چطوری برده های خودشون رو مجبور می کنند که به اونچه که آن ها می گویند فکر کنند و عمل کنند؟ واقعیتش اینه که علت این همه نشست و روضه خوانی توسط مریم رجوی و مسئولین بالای فرقه رجوی چیه؟علت اینکه مریم رجوی در تیرانا موندگار شده چیه؟ علت اینکه اعضای فرقه  تلاش می کنند که افراد با خانواده های خودشون در تماس نباشند چیه؟ علت اینکه فرقه نمیذارد افراد تردد آزاد به شهر و دسترسی آسان به اینترنت داشته باشند چیه؟

خیلی ساده، اینا می خوان با تکرار اراجیف خودشون در ذهن و ضمیر این افراد، همچنان اونا رو مطیع فرمان خودشون بکنند، و اونا رو همچنان برده خودشون نگه دارند. به این میگند برده داری از نوع رجوی، که توسط فرقه داره صورت میگیره. فکر کنم تا اینجا تا حدودی به اشراف رسیدید که برده داری نوین توسط فرقه رجوی؟

لطفا به این موضوع فکر کنید که چرا ما همچنان اجازه میدیم که مجاهدین خلق به این کار ادامه بدهند. باید جلوی اونا ایستاد و روشنگری کرد و افکار عمومی رو آگاه کرد. بیشتر از این وقت شما رو نمیگیرم، خیلی ممنون که به حرف هام توجه کردید.

یادداشت از: م. خ. عضو جدا شده از مجاهدین خلق – تیرانا

مسعود بنی صدر که سالیان سال در فرقه رجوی مسئولیت های مختلف از جمله نمایندگی در غرب آمریکا را برعهده داشته کتابی با عنوان “فرقه های تروریستی و مخرب – نوعی برده داری نوین” به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آورده است.
در این کتاب آمده است که چگونه فرقه های تروریستی و مخرب و رهبران آنها قربانیان را جذب و مانیپولاسیون ذهنی می نمایند و آنها را از یک فرد عادی به یک بمب انسانی تبدیل می کنند. قربانیان چه کسانی هستند و چرا آنها در دام رهبران فرقه های تروریستی و مخرب می افتند؟

بنی صدر در این کتاب از تجربه شخصی و سالها تحقیق در خصوص مانیپولاسیون ذهنی و استثمار فکری اعضا در درون فرقه ها می گوید. او توضیح می دهد که مناسبات داخلی یک فرقه افراطی، که ترور غالب سیاست هایش است، چگونه می باشد.

در این کتاب ارتباط مستقیم ترور با مغزشوئی به نحو احسن توضیح داده می شود. مغزشوئی یک واقعیت است که بسیاری در دنیای امروز گرفتار آن هستند و امروزه ریشه تروریسم شناخته می شود. تأثیرات مغزشوئی حتی تا سالیان بعد از جدائی از فرقه از ذهن و ضمیر قربانیان پاک نمی گردد. 

بنیاد خانواده سحر
انتهای ‍‍پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8854

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی