• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

زوزه های وحشت در سایت های فرقه رجوی

  • کد خبر : 8812
  • 30 می 2017 - 11:18

اگر این روزها نگاهی به سایتهای فرقه رجوی بیندازید، در اوج فلاکت و زبوبی به هذیان گویی و زوزه های وحشت روی آورده است. بعنوان مثال چشمم به مقاله ای از فرقه افتاد که خواستم توجه شما را به آن جلب نمایم و شما را از آن بی نصیب نگذارم.

عینا قسمتی از موضعگیری سیاسی این فرقه و سوزو گداز آن را بر سر جامعه جداشدگان برایتان میگذارم تا عمق درد بی درمان این فرقه از جداشدگان را ملاح

ظه نمایید که چطور با دروغ و فریب سعی در گرد و خاک به پا نمودن دارد تا ظلم و ستم و حق خوریهای روزمره خودش را بپوشاند، غافل از اینکه نمی داند وای بحال آن روزی که پای همین جداشدگان به خارج از کشور آلبانی برسد آن وقت خواهیم دید که چه کسی رسوای خاص و عام خواهد شد، البته با سند و مدرک.


این عینا مطلبی از موضعگیری سیاسی فرقه تروریستی رجوی در روزهای اخیر در سایتشان میباشد. حال سئوال اینست که به واقع درد بی درمان این فرقه چیست؟

فرقه ای که مستمرا اعتلای مقاومت را روزانه غرغره میکند، آنچنان این ایام زوزه های وحشت می کشد که گویی نیروی هولناکی قصد براندازی آنرا دارد. البته درست تشخیص داده است. ترس این فرقه از جامعه جداشدگان و آگاهی روزانه نفرات از سالیان نیرنگ و فریب و همچنین ترس و وحشت فرقه از برملاشدن ظلم و ستمی که سالیان سال برحق نیروهای خود کرده او را بر آن داشته تا با فرار به جلو طبق معمول اینچنین وانمود نماید که هرچه هست رژیم است و هیچ فردی و هیچ کسی مستقل نبوده و نیست و همه چیز دیکته شده توسط رژیم ایران است.

در آلبانی هرکس که نداند خود رجوی بخوبی به این امر واقف است که فرقه با تک به تک نفرات جداشده طرف است و واقعا خنده دار است که بگوید که یک حکومت پشت این مقالات و تدوین و تنظیم آن می باشد. من که خود سالها عضوی از این فرقه بودم بخوبی عمق سوزش این فرقه را درک میکنم که از کجا و چرا میسوزد. به این دلیل که مقالات عینا واقعیت درونی این فرقه بوده و نه تنها تمامی ندارد بلکه هر روز به تعداد آن افزوده هم میشود و با موضوعات مختلف در سایتها درج میشود و در این وانفسا طبق معمول به خاطر اینکه از غافله عقب نیفتد و کنترل اوضاع از دستش در نرود طبق سیاق ثابت بازی کثیف خودش را مجددا براه انداخته است مبنی براینکه این مقالات جعلی و دیکته شده رژیم ایران است. اگر راست میگویی چرا تو خودت حرفهای ما را چاپ نمیکنی چرا تو خودت با سانسورشدید القائات خودت را به خورد سایر دوستان در زنجیرمان میدهی؟

واقعا باید از سران فرقه پرسید که آخر چرا کمی از خواب و رویای خرگوشی خود بیرون نمی آئید یک حکومت چه نیازی به مقاله من یا دیگران دارد؟ وقتی نیرویی که مدعی بود که سرنگون میکند و هرسال که شروع میشد می گفت امسال سال آخر است اکنون که کیلومترها از جوار مرزهای میهن دور شده و در آلبانی به گل نشسته است دیگر به واقع چه تهدیدی برای کسی و حکومتی دارد؟ آنهم حکومتی که خلق قهرمانش با جشن و پایکوبی به استقبال انتخاباتی رفتند که تو تحریم کرده بودی. این عمل سیلی محکمی قبل از همه به بناگوش مدعی اصلی یعنی این فرقه نواخت.

باید به رهبر فرقه گفت لطفا کمی دندان روی جگر بگذار، کمی صبر جمیل پیشه کن، وقتی ما جداشدگان پایمان به کشورهای آزاد دموکراتیک رسید و از زیر یوغ تو خارج شدیم، آنوقت خواهی دید که دست به چه افشاگریهائی خواهیم زد تا داد از نهانت برخیزد. لذا تا میتوانی به زوزه های وحشت خودت ادامه بده.

سران فرقه آنچنان در منجلاب فریب و نیرنگ خودشان در آلبانی گیر افتاده اند که بعنوان مثال میگویند کسی که میخواهد به ایران بازگردد ابتدا باید مقالات جعلی بنویسد تا راهش را به وطن باز نماید. آخر باید به فریبکار نیرنگ باز گفت که آیا جداشدگانی که اخیرا به ایران و وطن خود بازگشتند ابتدا مقاله نوشتند؟

به جد این فرقه در این ایام  مرزهای دغلکاری و دجالگری را پشت سر گذاشته است. باید به فرقه گفت نخیر اشتباه نکن، پس معلوم شد که از کجا میسوزی. پس معلوم شد که مقالات ما جداشدگان چقدر برایتان گزنده و جانگاه است و جامعه جداشدگان خوب نقطه ای را نشانه رفته است.

در این مورد استثنائا باید از فرقه تشکر نمود که آدرس درستی به طرف حسابهای بیرونی خود میدهد. آری ما همان کربن های سیاه هستیم که اکنون همچون الماس های برنده خواب شب را از فرقه ربوده ایم. بنابراین خطاب به این فرقه میگویم:این هنوز از نتایج سحر است – باش تا صبح دولتت بدمد

یادداشت از الف. دال. (تیرانا – آلبانی) جداشده در آلبانی – بنیاد خانواده سحر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8812