• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سوء استفاده از نام مردم ایران… برای خنجر زدن به قلب مردم کشور

  • کد خبر : 862
  • 05 ژانویه 2015 - 8:16

سوء استفاده از نام مردم ایران…

برای خنجر زدن به قلب مردم کشور

اخبار اسید پاشی های شهر اصفهان که متاسفانه حریم و حرمت خواهران و مادرانمان را به چالش کشیده و صحنه اجتماعی بعضی شهرها را متاثر از خود کرده است .

monafegh

از دید همه مردم و مسئولین کشور عملی ناپسند و مجرمانه شناخته شده است و تاثرخاطری بسیار عمیق از دلایل بوجود آمدن آن ، همه ما را حیران خود کرده است . روسای سه قوه جمهوری اسلامی به صراحت این عمل را محکوم کرده و عاملین آن را مستحق اشد مجازات دانستند . دادستان محترم کشور نیز اعلام کرد ، در این داستان حتی اگر اولیای دم رضایت دهند ، سیستم قضایی کشور اشد مجازات را برای عاملین اجرا خواهد کرد . به دستور ریاست جمهوری ، سه وزارت خانه مامور رسیدگی به این جنایت شدند و همه منتظر شفاف شدن نهایی موضوع هستیم .

ولی موضوعی که قابل تامل و تعمق است ، طرفهایی است که قصد دخالت و حاشیه سازی دارند و انگل وار قصد بهره برداری ، سمت دهی مغرضانه و تمایل به خشونت کشاندن و سیاسی کردن موضوع را دارند .

یکی از جریاناتی که به شدت در این زمینه فعال شده است ، فرقه رجوی است . که بازبینی روند شایعه سازی هایش دراین زمینه گویای این ادعا است .

روزی که موضوع رسانه ای شد و روزنامه های ایران خبر اسید پاشی ها را تیتر خود کردند ، سایت های فرقه رجوی نیز به نقل از این روزنامه ها خبر رسانی کردند . و تقریبا بعد از یک الی دو روز خبری مبنی بر اینکه تا کنون ۷ الی ۸ مورد اسید پاشی اتفاق افتاده است را اعلام کرده اند . چند روز بعد اطلاعیه ای مبنی بر اینکه اسید پاشی به شهرهای تهران و شیراز و نیز رسیده است را اعلام کردند . و به دنبال آن خبر ۱۵ الی ۱۷ مورد اسید پاشی را در سایت های خود انعکاس دادند . چند روز پیش نیز مجددا خبر اسید پاشی دیگری در یکی از محله های دیگر اصفهان را اعلام کردند . و شب گذشته نیز گزارشی از تعطیلی بازار و شهر اصفهان را انعکاس دادند و با فردی که خود را خبرنگار سیمای آزدی ( سیمای فرقه رجوی ) معرفی می کرد و گویا از شهر اصفهان با تلفن با آنها در تماس است ، مصاحبه ای را به خورد بینندگان دادند .

البته شنیدن صدای محسن دیانت که با لهجه غلیظ اصفهانی و از لیبرتی ( کمپ فرقه در عراق ) در حال صحبت و گزارش دهی از وضعیت بازارهای شهر اصفهان بود ، درابتدا مضحک و خنده آور به نظر می رسید ولی قصد و غرض شیطانی فرقه رجوی ، و از آب گل آلود ماهی گرفتن ، موضوعی بود که تنفر شدیدی را درونم ایجاد می کرد .

آری ، این را برای جوانان هم وطنم در هر کجای جهان که باشند می نویسم : خود را از شر ویروس رجوی مصون نمایید.

دستگاه تبلیغات دروغ پرداز رجوی ، به شدت به دنبال انحراف و به حاشیه کشاندن خواسته ها و اعتراضات مدنی است . شایعه پراکنی رکن اصلی فعالیت های آن است ، همانگونه که در داستان اسید پاشی چنین قصدی دارد

به گزارش نیروی انتظامی ۴ مورد اسید پاشی اتفاق افتاده است و البته بنا به اخبار غیر موثق این تعداد ۷ الی ۸ مورد است . هیچ خبری مبنی بر اینکه این اتفاقات هم چنان در حال وقوع است و یا در دیگر شهرها اتفاق افتاده است وجود ندارد

با تشکر از افشاگر افشاگر

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=862

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی