• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مریم رجوی در آلبانی به زمین گرم خورده است/ ۱۰۰ نفر خواهان جدائی هستند

  • کد خبر : 8554
  • 26 آوریل 2017 - 20:39
به قرار اطلاعات بدست آمده از درون تشکیلات فرقه رجوی در آلبانی، موج نارضایتی و مسئله داری آنچنان در میان اعضا شدید است که یکی از مسئولین اعزامی از پاریس ابراز داشته است که آتش بازی مسئله دارها در مقرات فرقه در آلبانی از جمله مقر مفید خواهر مریم و سایر مسئولین بسیج شده از پاریس را زمین گیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق به نقل از بنیاد خانواده سحر مسئولی دیگر همچنین ابراز نگرانی کرده است که به زودی می بایست جلسه سالانه مریم رجوی در ویل پنت پاریس برگزار شود اما ظاهرا خواهر مریم و دیگر مسئولین از آلبانی خلاصی ندارند و بدجوری گیر افتاده اند.

مریم رجوی دست به یک سری اقدامات برای کاهش این فضای نارضایتی زده و مسئولین قبلی در آلبانی را به زیاده روی و شدت عمل متهم کرده و به نوعی کاسه و کوزه را سر آنها شکسته است. در همین راستا گفته شده است که عملیات جاری روزانه با شدت و حدت گذشته کنار گذاشته شده و مریم رجوی شخصا گفته است که احتیاجی به آن نیست و همان غسل هفتگی کافی است که آنهم در حد ارائه چند فاکت و نمونه کفایت می کند و نیازی به برخورد جمع ندارد.

واقعیت اینست که هم اکنون با وجود تمامی نشست ها و وعده و وعید های مریم رجوی بیش از ۱۰۰ نفر رسما خواهان جدائی هستند و حتی حاضر نیستند تا انتخابات ریاست جمهوری در ایران که مریم رجوی پیش بینی شورش و سرنگونی نظام را کرده صبر نمایند. وحشت مریم رجوی این است که اگر یک مرتبه ۱۰۰ نفر جدا شوند سر کلاف باز شود و دیگر ریزش نیرو قابل کنترل نباشد.

مریم رجوی ظاهرا خود نسبت به سخت گیری های مسئولین قبلی در آلبانی ابراز پشیمانی و البته نگرانی کرده و اعلام نموده است که شرایط را در مناسبات بسیار راحت تر خواهد کرد. او حتی به این راضی شده که جداشدن ها به صورت قطره ای و نه یکجا صورت گیرد.

خبرها حاکی است که حدود شش ماه قبل پیامی از جانب مسعود رجوی برای افراد رده بالاتر در آلبانی خوانده شد که وی اعلام کرده بود شواهد جدی در دست دارد که رژیم در انتخابات پیش رو در جریان قیامی بزرگ سرنگون خواهد شد و به این ترتیب تلاش نمود تا به افراد سرخورده و ناامید و خواهان جدائی روحیه بدهد و چند روز دیگر آنها را در داخل مناسبات نگاه دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8554

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی