• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراض شدید خانواده های اسیران از استان اردبیل به رابطه سناتور آمریکایی با رجوی

  • کد خبر : 8483
  • 20 آوریل 2017 - 0:41

خانواده های اسیران فرقه رجوی از استان اردبیل با انتشار بیانیه ای، دیدار سناتور جمهوری‌خواه و خشونت طلب آمریکا با سرکرده فرقه رجوی پلید را به شدت محکوم کردند.

به گزارش فراق در این بیانیه که توسط انجمن نجات استان اردبیل منتشر شد، آمده است: مریم رجوی در این دیدار به اجبار، اعضای نگون بخت را به صحنه آورده و وادار به تعظیم در مقابل پرچم آمریکا نموده است که اوج وقاحت و مزدوری او برای سران جنگ طلب آمریکا است.

در این نامه آمده است: فرقه رجوی با وجود چند دهه خشونت افراط‌ گرایانه علیه ملت ایران همچنان آزادانه به فعالیت های تروریستی خود ادامه می دهد و متاسفانه از اعضای اسیر خود بهره برداری سیاسی می کند.

مک کین چند روز پیش در مقر فرقه ای تروریستی حضور یافت که دست این فرقه به ترور ۱۷ هزار نفر از مقامات رسمی و شهروندان عادی ایران آلوده است.تا کنون هیچ پیامی از سناتور مک کین جز خشونت طلبی شنیده نشده است و حضور وی همیشه در کنار تروریست های جهان معرف شخصیت او بوده است.وی در حالی به طرف مریم رجوی جنایتکار دست دوستی دراز کرده که فرقه رجوی سابقه ترور ۶ تن از هموطنان آمریکایی مک کین را در کارنامه تروریستی خود دارند.

در انتهای این بیانیه آمده است : فرقه رجوی آخرین روزهای عمر خود را سپری می کند و به همین علت برای جلوگیری از موج جدایی اعضا در آلبانی سعی دارد خود را به مقامات خشونت طلب دنیا وصل کند تا دقایقی بیشتر عمر کند اما صد خیال باطل که عمر وی تمام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8483