• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مادر بیمار صمداله مستانه: ای کاش لحظه ای فرزندم را ببینم بمیرم

  • کد خبر : 8402
  • 10 آوریل 2017 - 10:40

مادر بیمار صمداله مستانه ، مادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: ای کاش فرصتی باشد تا برای لحظه ای فرزندم را ببینم و با خیال راحت از این دنیا بروم.

به گزارش فراق، دفتر انجمن نجات استان اردبیل عیادتی از مادر بیمار صمداله مستانه که متاسفانه به بیماری سختی مبتلا گشته، انجام داد و در این دیدار مادر تا توان داشت از غم  فراق و حسرت دیدار فرزندش گفت.

برادرها، خواهر ها و خواهرزاده های صمداله همگی در بیمارستان کنار مادر خود ماندند تا او را دلداری داده و  غم دوری از فرزند مادر را تسکین دهند.

در این دیدار مادر صمداله مستانه با حالتی خسته و صدایی رنجور اظهار داشت: ۲۸ سال می شود در فراق پسرش همچو فراق حضرت یوسف، خون گریه  می کند .

وی گفت: بیست و هشت سال به دنبال جای پای صمداله در کوهای روستای خودمان گشتم، من گناهی نکردم اگر شما سواد دارید فقط بنویسید مادر صمداله همچون حضرت یقعوب در این کوهای گیس سفید کرد ، عمرش به پایان نزدیک شد ولی خبری از یوسف نیامد.

در این دیدار ثریا عبداللهی عنوان داشت: خاطرات زندگی این مادر جنایات رجوی وطن فروش و ملت فروش را قطور تر می کند .

وی ادامه داد: اشکهای و ناله ها ، سنگها و آتشها ، تهمت ها و تهدیدها ، همه در این پرونده ضبط شده است تا زمانی که این جانی در پیشگاه خدا و ملت قهرمان ایران جوابگوی تمامی اعمال خود شود .

عبداللهی در پایان با آرزوی شفای عاجل برای این مادر اظهار امیدواری کرد تا با یاری خداوند به زودی شاهد دیدار این مادر و فرزند باشیم.

خانواده مستانه چندین سال در کنار خانواده های متحصن ، درپشت دربهای زندان اشرف برای ملاقات با اسیر خود همراه و همدرد بودند .

ای کاش اسیران دربند فرقه رجوی فقط می توانستند دقایقی صحبت خانواده هایشان را بشنوند. ای کاش این اسیران، فرصتی  می یافتند تا آغوش مادر داغدار ، خواهر دلشکسته و خانواده نگران خود را به اختیار درک کنند. ای کاش در این عصر مدرن وسایل ارتباط جمعی به ابتدایی ترین آنها دست می یافتند تا بدانند تلفن همراه و اینترنت چیست و می فهمیدند دنیا چارچوب بسته عقاید رجوی ملعون نیست که گویا این امر به امید خداوند به زودی در حال وقوع می باشد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8402

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی